دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاوه گفت : در این شرایط که پاوه در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، برق محله‌هایی که در آن‌ها مراسم عزا و یا عروسی برگزار شود با حکم دادستانی قطع خواهد شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نوید صحرایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاوه گفت : در صورت گزارش مراسم عروسی، داماد و پدر داماد بلافاصله بازداشت خواهند شد.

او گفت : شهرداری‌ها از برگزاری مراسم تدفین بالای ۱۰ نفر و مراسمات ترحیم و عروسی جلوگیری نماید و در صورت همکاری نکردن به دادستانی اعلام نمایند تا بلافاصله به شدت برخورد شود چرا که جان مردم قابل معامله با هیچ چیز دیگری نخواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاوه با بیان اینکه پاوه هم اکنون یکی از معدود شهرستان‌های کشور است که دارای وضعیت قرمز است افزود: همه شهروندان شهرستان پاوه ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

الماسی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی از امروز موظف است با رانندگان وسایط نقلیه مسافرکش عمومی داخل شهر که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند برخورد جدی و قاطع نماید و خودرو‌های متخلف به مدت ۱۵ روز در پارکینگ متوقف شوند.

او با بیان اینکه شهرستان پاوه درگیر تعارفات مختلف است و این تعارفات همه سویه شهرستان را با وضعیتی بغرنج مواجه نموده است ادامه داد: تمام ادارات با شرح وظایف خود در ستاد مقابله با کرونا آشنایی دارند بنابراین همه ادارات موظف هستند دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاوه با تاکید بر اینکه هیچ یک از ستاد‌های انتخاباتی اجازه تجمع را ندارند ادامه داد: اداره اماکن و اتاق اصناف ظرف ساعات آینده موظف هستند تمام قهوه خانه سطح شهرستان را تعطیل نمایند در صورت عدم همکاری قهوه خانه‌های متخلف پلمپ شوند.

صحرایی افزود: ورود خودرو‌های غیر از پلاک بومی به پاوه ممنوع است و پلیس راهور موظف است در مبادی ورودی شهرستان بصورت ۲۴ ساعته اعمال قانون نموده و ضمن برگشت خودرو‌های غیر بومی، برای متخلفین جرایم سنگین در نظر گرفته شود.

او گفت: بر اساس دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی ستاد کرونا، تمام واحد‌های اقامتی در مواقع شرایط قرمز تعطیل هستند و میراث فرهنگی، اتاق اصناف و صنعت و معدن موظف به نظارت هستند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.