درپی یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به روستای کفرقدوم دو فلسطینی زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، مراد اشتیوی، هماهنگ کننده کمیته مقاومت مردمی فلسطین در روستای «کفرقدوم» در شرق شهر قلقیلیه در شمال کرانه باختری رود اردن با اشاره به درگیری‌های روز شنبه نظامیان صهیونیست با فلسطینی‌ها گفت: نظامیان اسرائیلی با یورش به روستای کفرقدوم با فلسطینی‌های معترض درگیر شدند. درگیری با نظامیان اشغالگر در روستای کفرقدوم پس از تظاهرات فلسطینی‌ها ضد توسعه شهرک سازی‌های رژیم صهیونیستی صورت گرفت.

وی افزود: نظامیان اسرائیلی برای متفرق کردن فلسطینی‌ها اقدام به شلیک گلوله‌های پلاستیکی و گاز اشک آور کردند که دو نفر بر اثر اصابت گلوله زخمی و ده‌ها تن هم بر اثر استنشاق گاز‌های سمی، دچار خفگی شدند.

گفتنی است؛ تظاهرات هفتگی فلسطینی‌ها ضد ساخت شهرک‌های صهیونیست نشین در تعدادی از روستا‌ها و شهرک‌های فلسطینی برگزار می‌شود. در همین حال؛ نظامیان رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه سه جوان فلسطینی را در مرکز شهر اشغالی قدس دستگیر کردند. به گفته شاهدان، نظامیان صهیونیست این سه جوان را در شهرک الطور و در نزدیکی بیمارستان المقاصد و با تهدید سلاح بازداشت کردند.

شاهدان افزودند: نظامیان اشغالگر قدس پس از بازداشت سه جوان به داخل شهرک الطور یورش بردند و بمب‌های صوتی به سوی ساکنان شهرک پرتاب کردند.

نظامیان صهیونیست پس از شکست مفتضحانه از محور مقاومت در جنگ ۱۲ روزه اقدامات امنیتی علیه مردم فلسطین را تشدید کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار