معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد؛

هشدار دانشگاه علوم پزشکی ایلام نسبت به تجمعات انتخاباتی

صادقی فر نسبت به تجمعات انتخاباتی هشدار داد و گفت: فعالیت نامزد‌های انتخابات شورای شهر و روستا باید به دور از هرگونه تجمع باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، جمیل صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار داشت: همانگونه که برای انتخابات ریاست جمهوری فضای مناظره‌ای در صدا و سیما صورت می‌گیرد انتخابات شورای شهر و روستا نیز باید از طریق فضا و کانال‌های مجازی دنبال و تا حد امکان از تجمع پرهیز شود.

او افزود: تجمع نامزد‌های انتخاباتی نباید در تکایا، حسینیه‌ها و سالن‌های ورزشی که مسقف هستند صورت گیرد چرا که دستورالعمل ستاد ملی نیز بر این موارد تاکید کرده است.

صادقی فر ادامه داد: نامزد‌ها می‌توانند در فضای باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ظرفیت محدود نفرات، برنامه‌های خود را برگزار کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: تدابیر لازم برای برگزاری یک انتخابات بدور از خطری که سلامت مردم را تهدید می‌کند اندیشیده شده است و مشکل خاصی در این خصوص نداریم.

صادقی فر تصریح کرد: نیرو‌های دانشگاه علوم پزشکی در همه شعبه‌ها هم بصورت ثابت و نیز بصورت سیار حضور خواهند داشت و به شکل منظم بر همه شعبه‌ها نظارت می‌کنند و در صورت وجود مشکل تذکر لازم داده می‌شود.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.