استاندار هرمزگان گفت:برای حفظ سلامت مردم از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی برای تبلیغات انتخاباتی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،فریدون همتی، استاندار هرمزگان گفت: نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و ستاد‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در هرمزگان از برپایی تجمع خودداری کنند.

همتی افزود: در ستاد‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات پذیرایی صورت نگیرد و در این شرایط بهترین ابزار برای تبلیغات انتخابات، استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی است تا سلامت مردم حفظ شود.

او افزود: فرمانداران باید نظارت جدی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اعمال محدودیت‌ها داشته باشند.

استاندار هرمزگان گفت:با توجه به وضعیت بحرانی شیوع کرونا دراستان از همه بازاریان، فعالان اصناف، کارکنان و مدیران کارخانجات، بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی، واحد‌های صنعتی و مدیران و کارمندان همه دستگاه‌های اجرایی و ادارات و همه مشاغل، می‌خواهیم به طور جدی دستورهای بهداشتی را رعایت کنند.

همتی افزود: ۳۲ درصد از مبتلایان به بیماری کرونا در هرمزگان، کارکنان دستگاه‌ها، ادارات و بانک‌ها و ۳۵ درصد از مبتلایان نیز از کارکنان بنگاه‌های اقتصادی، تولیدی و صنعتی هستند.

او گفت: مدیران این بخش‌ها موظفند توجه جدی بر جلوگیری از انتقال کرونا داشته باشند و با جدیت کامل دستورهای بهداشتی را رعایت کنند و هر واحد صنفی و شغلی که دستورهای بهداشتی را رعایت نکند، پلمب طولانی مدت خواهد شد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.