از چهارشنبه۲۶ خرداد به مدت ۴ شب تردد شبانه در استان مرکزی آزاد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سید علی آقازاده استاندار مرکزی از آزادی تردد‌های شبانه به مدت ۴ شب در شهر‌های استان مرکزی خبر داد

بر این اساس با توجه به برگزاری انتخابات و تردد عوامل برگزاری انتخابات تا ساعات پایانی شب، محدودیت تردد شبانه از چهارشنبه۲۶ خرداد تا شنبه ۲۹ خرداد در استان مرکزی اجرا نخواهد شد و تردد شبانه آزاد است.

آقازاده در جلسه مدیریت کرونای استان پس از شنیدن گزارش پلیس راهور، فرماندار اراک و دانشگاه علوم پزشکی و برخی دیگر از مدیران دستور لغو تردد‌های شبانه را به مدت ۴ روز اعلام کرد.

او از مردم و مسئولان خواست همکاری و مساعدت کنند این روند ادامه دار باشد و شاهد کاهش بیشتر بستری‌ها و مرگ و میر در استان باشیم.

به گفته جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم اصناف و تلاش کادر بهداشت و درمان خوشبختانه شیوع کرونا در استان سیر نزولی داشته و امید است که این موضوع ادامه دار باشد.

بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هم با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد از مسئولان ستاد‌های انتخابات و شعب اخذ رای خواست دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

اکرمی افزود: سلامت مردم هدف نهایی مسئولان است همه امکانات فراهم شده تا انتخاباتی باشکوه سالم و ایمن داشته باشیم و ناظرین باید بازرسی و نظارت را بیشتر کنند تا شاهد تجمعات و شلوغی در این اماکن نباشیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.