تاکید گروه‌های فلسطین بر لزوم تشدید انتفاضه پس از شهادت آزاده فلسطینی

پس از شهادت زن آزاده فلسطینی، جنبش جهاد و جبهه خلق فلسطین بر لزوم افزایش مقاومت و انتفاضه در مراکز ایست و بازرسی در برابر رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازقدس نت،پس از آن که ارتش رژیم صهیونیستی زن اسیر آزاد شده فلسطینی را در مرکز ایست و بازرسی قلندیا در شمال قدس به شهادت رساند، جنبش جهاد اسلامی و جبهه خلق برای آزادی فلسطین بر لزوم افزایش مقاومت و انتفاضه در مراکز ایست و بازرسی در برابر رژیم صهیونیستی تاکید کردند و سکوت سازمان‌ها و کشور‌های مدعی حقوق بشر را تشویقی برای افزایش جنایت‌های این رژیم دانستند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین شنبه عصر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: نظامیان اشغالگر صهیونیست همچنان وحشیانه‌ترین جنایت‌ها را علیه ملت فلسطین در کرانه باختری و قدس اشغالی مرتکب می‌شوند و ساده‌ترین حقوق ملت ما را نادیده می‌گیرند. این نیرو‌های تا دندان مسلح، کمترین ارزشی برای مردم بی دفاع ما قائل نیستند و جوانان، کودکان، زنان، دختران و سالمندان را هدف تیراندازی قرار می‌دهند.

این جنبش افزود: جنایت کشتن «ابتسام کعابنه»، اسیر آزاد شده در منطقه نزدیک به ایست و بازرسی قلندیا در شمال قدس اشغالی آخرین این جنایت‌ها است که به جنایت جنین، جنایت کشتن محمد حمایل و دیگر جنایت‌ها افزوده شد.

جنبش جهاد اسلامی در پی کشتار ابتسام کعابنه، بر  این مسائل تاکید کرد: نخست، این جنایت نشان دهنده وحشیانه‌ترین اقدامات تروریستی و تجاوزگری علیه ملت بی دفاع ما است.  دوم، این جنایت بر لزوم همبستگی همه ملت فلسطین و نیرو‌های آن برای مقابله با دشمن صهیونیست تاکید می‌کند؛ دشمنی که به کوچک و بزرگ، مرد و زن رحم نمی‌کند.

این جنبش افزود: بر همه فلسطینیان واجب است که آتش درگیری را روشن نگه دارند و با استفاده از همه ابزار‌ها با رژیم اشغالگر درگیر شوند. به ویژه در مراکز ایست و بازرسی مرگ که سرتاسر کرانه باختری و قدس مملو از این مراکز است.

جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد: سکوت در قبال این جنایت به منزله لکه ننگی بر سازمان‌ها و کشور‌هایی است که مدعی توجه به حقوق بشر هستند و از آزادی‌ها و عدالت دم می‌زنند. این سکوت راهی برای حمایت از تروریسم و تشویق رژیم اشغالگر است که به شدت به کشتار ملت فلسطین می‌پردازد.

این جنبش در آخرین مسئله مورد تاکید خود گفت: خون شهید کعابنه و دیگر شهدای ملت فلسطین به هدر نخواهد رفت؛ بلکه آتش درگیری را شعله ورتر خواهد کرد و عزم و اراده ما را برای ادامه راه مقاومت تا آزادسازی خاک خود بیشتر خواهد کرد.

از سوی دیگر، جبهه خلق برای آزادی فلسطین در پاسخ به اقدام ارتش رژیم صهیونیستی در کشتن ابتسام کعابنه در مرکز ایست و بازرسی شمال قدس اشغالی، خواستار افزایش مقاومت و انتفاضه علیه اشغالگران شد.

در بیانیه این جبهه آمده است: جنایت ترور کعابنه بی گناه در مرکز ایست و بازرسی قلندیا جنایت جدیدی است که به سلسله جنایت‌های این دشمن فاشیست اضافه می‌شود.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین افزود: مقاومت گزینه ملت ما برای پاسخ به این جنایت وحشتناک، سپر ملت ما و شمشیر برنده آن در قبال گروه‌های شهرک نشین و ارتش جنایتکار رژیم اشغالگر است.

این جبهه همچنین افزایش انتفاضه در همه مناطق تماس و مراکز ایست و بازرسی را خواستار شد و تاکید کرد این مناطق باید به آتشی زیر پای صهیونیست‌ها تبدیل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار