شرکت مخابرات ایران در پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی "در بخش پژوهش و انتشارات " رتبه برتر را کسب کرد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با "روز ملی ارتباطات و روابط عمومی" در سال ۱۴۰۰، پنجمین «رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی» با موضوع "نسل چهارم روابط‌عمومی، داستان‌سرایی، ابرنیروی روابط‌عمومی" ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ برگزار شد.

بر اساس این خبر، قدرت داستان‌سرایی در روابط‌عمومی، استراتژی داستان‌سرایی در عصر دیجیتال، داستان‌سرایی بصری در روابط‌عمومی، داستان‌سرایی؛ روند‌های آینده در روابط‌عمومی و نحوه استفاده از داستان‌سرایی به عنوان ابزار روابط‌عمومی از جمله محور‌های این رخداد است.

این خبر می‌افزاید، این جشنواره به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه روابط‌عمومی و نهادینه‌کردن ارتقاء و بهبود عملکرد واحد‌های روابط‌عمومی در سطوح مختلف: پژوهش و افکارسنجی، مدیریت و برنامه‌ریزی، ارتباطات درون‌سازمانی، ارتباطات رسانه‌ای، ارتباطات مردمی، ارتباطات دیجیتالی، ارتباطات دیداری/ شنیداری، ارتباطات بصری، انتشارات، تبلیغات، مسئولیت اجتماعی، داستانسرایی، اقدامات کرونایی واقدامات خلاقانه برگزار‌ شد.


بیشتر بخوانید


انتشار ویژه‌نامه با موضوع "داستان‌سرایی"، انتشار و رونمایی چهار کتاب جدید روابط‌عمومی و برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران از جمله برنامه‌های پنجمین «رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی» بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار