۲ بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از توافق با مسئولان باشگاه مس سونگون به این تیم پیوستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال مس سونگون قهرمان فصل گذشته و ۴ دوره مسابقات لیگ برتر بعد از آن که علیرضا افضل و احمد باغبانباشی مدیرفنی و سرمربی خود را از دست داد، مدیران این باشگاه بلافاصله موفق شدند حمید بیغم سرمربی سابقشان و گیتی پسند اصفهان را بار دیگر به خدمت بگیرند.

مسی‌ها برای حضوی پر قدرت در رقابت‌های فصل بعد لیگ برتر علاوه بر به خدمت گرفتن بیغم، امروز موفق شدند حمید احمدی بازیکن ملی پوش سابق تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان را به خدمت بگیرند.

اوایل فصل گذشته بود که حمید احمدی به دلیل مسائل انضباطی از سوی وحید شمسایی از تیم گیتی پسند اصفهان کنار گذاشته شد و تا پایان فصل حق شرکت در تمرینات و بازی‌های این تیم را نداشت.

حال حمید احمدی بعد از اتمام قراردادش با گیتی پسند از این باشگاه جدا و بار دیگر پیراهن مس سونگون را بر تن خواهد کرد. احمدی ۳ سال پیش هم در مس سونگون بازی می‌کرد و در آن زمان موفق شد با حمید بیغم سرمربی فعلی این تیم در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا به مقام قهرمانی دست پیدا کند.


بیشتر بخوانید


همچنین مسئولان تیم فوتسال مس سونگون امروز موفق شدند ابوالقاسم عروجی دیگر بازیکن ملی پوش کشورمان را هم به خدمت بگیرند. عروجی ۲ سال پیش به دلیل استفاده سهوی از مواد ممنوعه از تمامی فعالیت‌های ورزشی محروم شده بود. محرومیت این بازیکن روز ۱۸ آبان ۱۴۰۰ به پایان می‌رسد و از آن زمان به بعد عروجی می‌تواند برای مس سونگون به میدان برود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار