محسن مهرعلیزاده امروز در سفر تبلیغاتی به آذربایجان شرقی آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محسن مهرعلیزاده  نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از وضعیت آبی دریاچه ارومیه در محدوده شهرستان اسکو بازدید کرد.

او در این بازدید بر ضرورت فعالیت بیش از پیش ستاد احیای دریاچه ارومیه تاکید کرد و گفت: دریاچه ارومیه یکی از زیبایی‌های آذربایجان شرقی و کشور است که متاسفانه با برخی مداخلات و کوتاهی‌های صورت گرفته در کنار مشکل کم آبی در گذشته دچار خشکی و کم آبی شده و مخاطراتی را برای آیندگان به وجود آورده است.

او گفت: خشک شدن دریاچه ارومیه باعث ایجاد ریزگرد‌ها در سطح وسیعی می‌شود و بی توجهی به خشک شدن دریاچه و شوره زار شدن منطقه موجب خواهد شد مدیون آیندگان شویم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سفر تبلیغاتی خود به مراغه رفت و در جمع هواداران خود گفت: مردم ایران لایق بهترین‌ها هستند و راه اداره کشور عقلانیت، ایجاد کار و اشتغال است.

محسن مهرعلیزاده افزود: در شرایط فعلی با دور بودن از کشمکش‌های بی حاصل در داخل و تنش با دنیا می‌توان کشور را بهتر اداره کرد.
او اضافه کرد: رئیس جمهورآینده باید صنعت، اقتصاد، مدیریت کلان و مسایل بین المللی را بفهمند می‌تواند کشور را بهتر اداره کند.

اودر ادامه با اشاره به فعالیت ضد ایرانی ربع پهلوی افزود: عقب ماندگی‌های تاریخی ایران مال دوران پهلوی و دخالت خارجی‌ها در ایران است. خارجی‌ها حق دخالت در ایران را ندارند، نظام، نظام ما و ملت است و آن‌هایی که در خارج نشسته و انتخابات ایران را تحریم می‌کنند خود فروخته هستند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به تحریم انتخابان توسط ربع پهلوی به وابستگان وی افزود: حرکت نه به جمهوری اسلامی ایران و نه به انتخابات اقدام غلط و بیهوده پسر شاه علیه مردم ایران است.

مهرعلیزاده با اشاره به مشکلات جامعه خاطرنشان کرد: برای مهار تورم و از بین بردن گرانی باید تولید را افزایش داد و نظام توزیع را اصلاح کرد

او گفت: ریشه تورم و گرانی کمبود تولید و نظام غلط توزیع است، بنابراین برای مهار تورم و گرانی باید موانع سر راه تولید را برداشت و نظام را توزیع را اصلاح کرد.

او در سفر تبلیغاتی خود به زادگاه خودش، در بدو ورود به زیارت مزار شهدای گمنام و شهدای هشت سال دفاع مقدس رفت وی سپس در بازار مراغه حاضر شد و با جمعی از بازاریان این شهر دیدار کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار