استعفای عضو هیات نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی در آذربایجان شرقی

عضو هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در آذربایجان شرقی گفت: اینجانب به دلیل دخالت‌های بی مورد در تایید و رد صلاحیت نامزد‌های انتخابات شورا‌ها از سوی برخی ها، استعفا کردم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سیدعلی موسوی عضو هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در آذربایجان شرقی گفت:در روند بررسی صلاحیت نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستایی آذربایجان شرقی دخالت‌های زیادی شد.

اوافزود: در پیش گرفتن این روند موجب شد افرادی که صلاحیت شان در هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی در استان رد شده بود و به هیچ وجه صلاحیت شرکت در این انتخابات را نداشتند، تایید صلاحیت شوند و بالعکس برخی افراد که هیچ گونه مشکلی نداشتند، رد صلاحیت شوند.

او ادامه داد: اینجانب در اعتراض به این روند از عضویت در هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌ها کناره گیری کردم.

مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی، سید علی موسوی، جعفر راستی و حسین حاتمی، نمایندگان مردم بناب، شبستر و کلیبر و خداآفرین را به عنوان اعضای هیات عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا انتخاب کرده بودند.

انتخابات شورا‌های اسلامی در یک هزار و ۹۷۰ شهر و روستای آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور بیست و هشتم خرداد ماه جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.