انتخابات شوراهای اسلامی در هرمزگان با برگزاری تریبون های خیابانی و انتشار فهرست های نزدیک به سیاسیون استان هیجانی و پرشور شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، انتخابات شوراهای اسلامی در شهرها با وزن کشی نامزدها و قرارگرفتن در لیست های مختلف هیجان انگیز تر از روزهای گذشته شده است.

روزهای گذشته چند لیست نزدیک به روسای ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری و یا اعضای شورای وحدت اصول گرایان و یا شورای هماهنگی نیروهای انقلابی در فضای مجازی بازنشر می شود.

هر چند شیوع کرونا اجازه بسیاری از تجمع‌ ها و میتینگ ها را از نامزدها گرفته است اما هواداران و تلویزیون های اینترنتی و بستر فضای مجازی همچنان فضای تبلیغات را گرم نگه داشتند.

افزون بر تلویزیون های اینترنتی و برنامه جشن دعوت که با دعوت از نامزدها و سیاسیون استان و مسولان ستاد هر روز پخش می شود اخیرا تریبون هایی در خیابان ها نیز برپا می شود که شهروندان دغدغه هایشان را اعلام می کنند.

تأیید صلاحیت های دقیقه۹۰

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت:شمار داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر‌ها با تایید دو داوطلب دیگر به ۶۷۳ و شمار داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستا‌ها نیز با تایید ۱۶ نفر دیگر به هفت هزار و ۸۱۱ نفر افزایش یافت.

علی رئوفی افزود: در سراسر هرمزگان هزار و ۵۵۶ شعبه اخذ رای پیش بینی شده که هزار شعبه آن ثابت و ۵۵۶ شعبه سیار است.

به گفته رئوفی، در هزار و ۳۲۱ روستای استان انتخابات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.