مهم‌ترین اخبار درخصوص انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان البرز را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  آیت‌الله حسینی همدانی، امام‌جمعه کرج گفت: مردم لیست ها را رها کنند و خودشان به انتخاب برسند، با انتشار این خبر در فضای مجازی  شهروندان می‌گویند که دیگر لیست‌های یادشده اقبالی نخواهد داشت.

از طرفی باید به یکی از نامزدهای انتخاباتی شورای شهر کرج گفت: شما که همه جا می‌گفتید من دارایی ندارم و از جنس اقشار آسیب‌پذیر هستم، الان هم بد نبود که  به جای گرفتن ستاد های چندین میلیون تومانی در خیابان چادر می‌زدید.

بعضی از آقایان و خانم‌های کاندیدای شورای شهر کرج کم مانده است که شهر را با پوسترهای‌ زیاد کادو پیچ کنند و علاوه بر دیوار و تیر برق به گلدان و سطل زباله هم رحم نکرده‌اند.

همه چیز برای ۲۸ خرداد آماده است

فردی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در نشستی که با رئیس صدا و سیمای مرکز البرز و معاونان این مرکز داشت به انجام اقدامات لازم برای برپایی انتخاباتی سالم، شفاف و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان اشاره کرد و گفت: با مشارکت حداکثری مردم در امر انتخابات یک بار دیگر پیوند ناگسستنی خود را نشان خواهیم داد و حضور مردم و مشارکت مردم طبق بیانات مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند.

حضور رای اولی‌ها و بانوان در انتخابات ۲۸ خرداد

سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز روز یکشنبه در آیین افتتاح باشگاه کارآفرین کشوری و بزرگداشت روز ملی دختران گفت: رای اولی‌ها با حضور پرشور و حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ جشن تکلیف سیاسی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.