معاون سیاسی استاندارخراسان شمالی گفت : به مردم اطمینان می‌دهیم که با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در شعب اخذ رای، سلامت آن‌ها تامین شود و از آرای آنان نیز به عنوان امانتداران، حفاظت خواهیم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  معاون سیاسی استاندارخراسان شمالی در نشست هم اندیشی انتخابات هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان اسفراین گفت: به مردم اطمینان می‌دهیم که با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در شعب اخذ رای، سلامت آن‌ها تامین شود و از آرای آنان نیز به عنوان امانتداران، حفاظت خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید 


احمد برادران افزود: شرایط لازم برای حضور حداکثری مردم استان در بزرگترین رویداد سیاسی کشور یعنی انتخابات ۲۸ خردادماه فراهم است.

او گفت: توسعه زیرساخت‌های ارتباطات، بهداشت و درمان، راه ها، صنایع بزرگ و پایین دستی استان، مرهون وحدت و همدلی اجزای حاکمیت در استان است.

معاون استاندار خراسان شمالی گفت: امروز دشمنان نظام در تلاش هستند تا نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد نشان دهند و قطعا مردم ما با حضور گسترده خود در انتخابات، توطئه دشمنان را خنثی خواهند کرد.

عابدی مقدم رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان شمالی هم با بیان اینکه همه دست اندرکاران انتخابات تلاش خواهند کرد تا در ۲۸ خردادماه، انتخاباتی خوب، سالم، آرام، با امنیت، پرشور و با مشارکت حداکثری مردم برگزار کنند، افزود: از اقشار مردم می‌خواهیم با حضور حداکثری، هوشمند و آگاهانه خود پای صندوق‌های اخذ رای، در استمرار و قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نقش ایفا کنند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.