مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: همزمان با آغاز فصل تابستان حدود ۵۰۰ پایگاه اوقات فراغت ویژه دانش آموزان دایر می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: همزمان با آغاز فصل تابستان حدود ۵۰۰ پایگاه اوقات فراغت ویژه دانش آموزان به صورت مجازی و حضوری در استان دایر می‌شود.

اصغری افزود: شعار امسال پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت "هر دانش آموز یک مهارت " و "هر خانه یک پایگاه " است و با توجه به شیوع بیماری کرونا بیشتر برنامه‌ها در فضای مجازی و شبکه شاد برگزار خواهد شد.

به گفته وی در شهر‌های دارای وضعیت مناسب از نظر شیوع بیماری کرونا است برخی از کلاس‌های آموزشی به صورت حضوری و محدود و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

اصغری تصریح کرد: این اداره کل ضمن بهره مندی از امکانات و قابلیت‌های شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) برنامه‌های پرورشی، فرهنگی منسجم، پرنشاط، هدفدار و متناسب با نیاز‌ها و علایق دانش آموزان توسط مربیان تعلیم و تربیت در زمینه‌های مختلف پیش بینی کرده است.

اصغری یاد آور شد: آموزش و پرورش قزوین دارای ۲۳ کانون فرهنگی و تربیتی، دارالقرآن، سالن‌های ورزشی و پژوهش سرا‌هایی است که به عنوان یک ظرفیت مؤثر برای برپایی پایگاه‌های اوقات فراغت فعالیت می‌کنند.

قزوین دارای ۲۳۵ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار