وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با ایجاد پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات‌، مشهد تبدیل به مرکز تولید محصولات فناوری دیجیتال در کشور شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از اولین مرکز نوآوری تولید محتوای دیجیتال کشور در مشهد گفت: با تمام سختی‌ها و مشکلات، این پارک در مشهد ایجاد شد و امروز در فضایی بالغ بر ۳ هزار متر مربع دارای امکانات و زیر ساخت‌های خوبی برای تولید محصولات دیجیتال است.


بیشتر بخوانید


او افزود: با ایجاد این پارک، مشهد تبدیل به مرکز تولید محصولات فناوری دیجیتال در کشور شده است. پارک فناوری اطلاعات زمینه اشتغال زایی را برای ۳ هزار نفر ایجاد کرده و  دارای ۸ استودیو صوتی و تصویری پیشرفته است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: مشهد توانایی صادرات دیجیتال را به کشور‌های همسایه از جمله افغانستان را دارد و این موارد همه دست در دست یکدیگر داده است تا مشهد به مرکز تولید محصولات دیجیتال در کشور تبدیل شود.

آذری جهرمی بیان کرد: اگر مسئولین در مشهد زمینه ایجاد پارک فناوری اطلاعات دیگری را فراهم کنند و همکاری خوبی با وزارت ارتباطات داشته باشند، ما  آمادگی لازم را برای تامین زیرساخت ها داریم.

پارک ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور امروز با حضور با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در طبقه چهارم پست مرکزی استان خراسان رضوی در مشهد رونمایی شد. 

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.