مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از انجام ۳۵ هزار عملیات امدادی در ۱۵ ماه گذشته در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران در ارتباط ویدئوکنفرانسی مدیران عامل استان‌ها با شورای معاونین جمعیت هلال احمر کشور،به نمایندگی از مدیران عامل استان‌ها در حوزه امدادونجات گفت: ۳۵ هزار عملیات امدادی در ۱۵ ماه گذشته در کشور انجام شده است.

او از تلاش خستگی ناپذیر همه نجاتگران و امدادگران بر ضرورت تجهیز و توسعه زیرساخت‌های امدادی و متناسب سازی بودجه تخصیص با جایگاه استان‌ها در خدمات امدادی، افزود: معتقدم در فرآیند تخصیص منابع اعتباری و توسعه زیرساخت‌های امدادی در استان‌ها، باید شاخص‌های تخصصی و عملیاتی با حساسیت بیشتر مورد نظر قرارگیرد تا ارائه خدمات لازم تسهیل و تسریع گردد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران گفت: همه فعالیت‌ها و خدمات جمعیت هلال احمر بر محور امداد و نجات متمرکز است و از این رو نگاه عمومی جامعه ومردم به هلال احمر، نگاه امدادی است.

او با تاکید بر ارتباط متقابل رضایتمندی مردم و کیفیت و کمیت خدمات امداد و نجات جمعیت هلال احمر بویژه در هنگام حوادث بزرگ، افزود: واقعیت این است که مردم هلال احمر را با شاخص خدمات امدادی می‌سنجند و این مهم در میزان رضایت مردم و افزایش سرمایه اجتماعی هلال احمر نقش بسیار مهمی دارد.

فخاری تقویت لجستیک و ناوگان امدادی، اهتمام ویژه به شارژ انبار‌های امدادی، ارتقای شاخص بهره وری بویژه در پایگاه‌ها و شعب، تخصیص اعتبارات موردنیاز استان‌ها به خصوص در مقوله امداد و نجات و همچنین توجه به وضعیت تجهیزات انفرادی نجاتگران و امدادگران را از جمله مسائلی برشمرد که باید مورد اهتمام جدی قرار گیرد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.