هر گونه مجوز آموزشگاه‌های آزاد هنری بدون ثبت در سامانه بدون اعتبار است و لازم است مدیران آموزشگاه‌ها قبل از بسته شدن در سایت اقدام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با تأکید بر راه اندازی سامانه آموزشگاه‌های آزاد هنری به نشانی www.sso.farhang.gov.ir ، اضافه کرد: از این به بعد همه مراحل تمدید، ثبت و امور اداری آموزشگاه‌های آزاد هنری از طریق این سامانه انجام می‌شود.

هاد‌ی ورشویی افزود: در این راستا مجوز‌هایی که در سال‌های گذشته بدون ذکر تاریخ تمدید و یا با تاریخ اعتبار دائم صادر شده است نیز باید پس از طی مراحل اداری، نسبت به ثبت آموزشگاه خود در این سامانه اقدام کنند، در غیر این صورت، بدون اعتبار خواهند شد.

او ادامه داد: از این به بعد تمامی فرآیند‌های مجوز و پیگیری امور مربوط به آموزشگاه‌های آزاد هنری، توسط سامانه یاد شده و به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

ورشویی تصریح کرد: همه متقاضیان تأسیس آموزشگاه آزاد هنری شامل رشته‌های موسیقی، تجسمی، هنر‌های نمایشی و خوشنویسی، پس از ورود به سامانه www.sso.farhang.gov.ir نسبت به ثبت نام و انجام فرآیند‌های بعد‌ی اقد ام کنند.

رئیس گروه امور هنری فرهنگ و ارشاد فارس با تأکید بر این که آموزشگاه‌هایی که قبلاً نیز مجوز فعالیت دریافت داشته‌اند، پس از ورود به سامانه مذکور، نسبت به تکمیل فرآیند مربوط به بخش «درخواست تأیید آموزشگاه» به انجام امور این قسمت بپردازند، گفت: از این پس هر گونه د رخواستی، مانند ارائه گزارش سه ماهه، تقاضای جابه جایی و تقاضای تمدید مجوز فقط از طریق همین سامانه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.