آخرین رویداد‌های خبری انتخابات استان قزوین را در بسته انتخاباتی ۲۵ خرداد بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، ۱۰ تن از استادان دارای مرتبه علمی استاد تمامی در دانشگاه‌های استان با صدور بیانیه ای، مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است: بی­گمان نظام جمهوری اسلامی زاییدة تلاش یکایک غیورمردان و شیرزنانی است که همواره جان و مال و حتی فرزندان خود را برای ایجاد و بقای انقلاب تقدیم اسلام عزیز و میهن مقدس خود کرده ­اند.

در ادامه بیانیه آمده است: کیست که نداند پیشرفت­های کشور ایران نیز مرهون حمایت­های مردم است و در سایة این ایثارگری­های مخلصانه، شکیبایی­های بی­مانند و پشتیبانی­های بی­دریغ مردم­ از فرزندان خود در دانشگاه­ها پیشرفت­های مختلف علمی در علوم پزشکی، علوم انسانی و پایه، علوم فنی و مهندسی، چون هوا و فضا، نانو، صنایع دفاعی، صنایع بزرگ و مادر، چون صنایع پتروشیمی و کسب جایگاه رفیع منطقه­ای و جهانی ایران رقم خورده است.

بیانیه می‌افزاید: مطمئنیم که نیک می­دانید امنیت هر کشوری به میزان یکپارچگی و پشتیبانی آن ملت از رهبران آن وابسته است، رویکردی که در طول این چهل و اندی سال همواره با حضور کم­نظیر مردم در عرصه­های مختلف تحقق یافته و مانع دست اندازی اجانب اهریمن­خو به حریم ایران عزیز شده است.

در ادامه آمده است:، اما گویا این بار دشمنان قسم خورده ملت با سیطرة امپراتوری رسانه­ای و انبوه اخبار دروغ و راهبرد فریب، تخریب و افترا این اتحاد ملی را هدف قرار داده­اند بنابراین برما است که آگاه باشیم و با مشارکت حداکثری خود مانع تحقق خواسته­های شیطانی منافقان و دشمن صهیونیسم و آمریکای جنایتکار شویم.

بیانیه می‌افزاید: از این رو، ما استاد تمام­های دانشگاه‌های استان قزوین با یادکرد خطر پیش­رو، از شما ملت شریف ایران به ویژه مردم شهید پرور قزوین برای مشارکت حداکثری در این رزمایش مردم سالاری دعوت می­کنیم تا با رأی خویش پاسدار حریم اسلام و مرز‌های میهن و ادامه­دهندة راه پاک شهدای والامقام ایران اسلامی، چون شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی باشیم.

خنثی سازی نقشه دشمنان با حضور حداکثری در انتخابات

دکتر قلیچ، استاد دانشگاه نیز در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شبکه قزوین گفت: امنیت برون زا یا سرد امنیتی است که حاکمیت از طریق ابزار‌های مشروع یا غیرمشروع برای ایجاد امنیت اقدام می‌کند، اما امنیت گرم امنیتی است که مردم آن را ایجاد می‌کنند.

وی افزود: در ۴ دهه اخیر امنیت ما به واسطه عوامل خارج از کشور تهدید شده است، اما خوشبختانه به واسطه شور انقلابی و درک مردم از موقعیت جامعه در نظام بین الملل و رابطه بسیار خصمانه‌ای که بسیاری از کشور‌ها در قبال ایران دارند این نقشه‌ها خنثی شده است.

قلیچ خاطرنشان کرد: هدف از تحریم‌ها بی تفاوت و بی قید کردن مردم نسبت به جامعه بوده و هر بار این نقشه خنثی شده است و امیدواریم در انتخابات ۲۸ خرداد باز هم این نقشه به واسطه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خنثی شود.

وی افزود: بی تفاوتی نسبت به جامعه و موقعیت کنونی ما در جهان، مهمترین مسئله اجتماعی‌ای است که امروزه امکان تبدیل شدن به یک بحران را دارد.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: رئیس جمهور باید یک هماهنگ کننده و بسترساز خوب در کشور باشد.

وی افزود: در ۴ دهه اخیر در کشور شاهد جهش‌های بسیار بزرگی بودیم و انصافاً سهم مردم نباید در این قضایا نادیده گرفته شود.

قلیچ گفت: جمهوریت و مردمسالاری و به معنای واقعی آن جمهوری اسلامی باید در همه ارکان نظام ما پیاده شوند.

وی افزود: بهترین و پایین‌ترین تجلی انتخابات که در زندگی روزمره ما تأثیر دارد، شورا‌ها هستند و حضور مردم در انتخابات شورا‌ها نشان می‌دهد که مردم چقدر به شهرشان حساس هستند.

اعلام برنامه نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری

هفتمین برنامه استانی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری امروز از شبکه قزوین روی آنتن می‌رود.

صداوسیمای مرکز قزوین از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز بیست و پنجم خرداد، برنامه انتخاباتی آقای محسن مهرعلیزاده را پخش می‌کند.

بازپخش این برنامه هم ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار