به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد علی نبی پور رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: بر اساس ارزیابیهای میدانی تبلیغات انتخاباتی محیطی در فضای حقیقی استان، در این دوره از انتخابات شوراها و ریاست جمهوری به حداقل رسیده است و میتوان گفت حتی به اندازه ۲۰ درصد دوره گذشته هم نیست.
بیشتر بخوانید
او افزود: یکی از عوامل اصلی کاهش تبلیغات محیطی همه گیری کروناست بنابراین نگرانی مردم و نامزدها از تجمعات تاثیر قابل توجهی بر فضای تبلیغات انتخاباتی گذاشته و فضا را به تبلیغات مجازی کشانده است.
رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی ادامه داد: از نظر اقتصادی هم هزینههای تبلیغات کاغذی بسیار گران و تبلیغات در فضای مجازی به شدت باعث کاهش هزینهها شده است، بنابراین ستادهای انتخاباتی نامزدها نیز استقبال بیشتری از این نوع فضای تبلیغی کرده اند.
فرایند آماده سازی و ارسال صندوق های رأی در فرمانداری مشهد
فرآیند آمادهسازی و ارسال صندوقهای رأی به مناطق شهری و روستایی مشهد در بخشهای مرکزی، احمدآباد و رضویه در فرمانداری مشهد در دست انجام است.
انتهای پیام//ص.ب