محمودزاده نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه‌ای از حضور دو تن از معاونان وزارت جهاد کشاورزی در مهاباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، امروز ۲۵ خرداد ماه با دعوت و همراهی مهندس جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی، معاونین وزیر جهاد کشاورزی آقایان اورنگی رئیس سازمان امور اراضی و منصور رئیس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور برای بررسی و رفع مشکلات تداخلات اراضی، طرح‌های آبخیزداری، پارک جنگلی استاد هه ژار و بررسی مشکلات امور اراضی و آبخیزداری در شهرستان‌های مهاباد، پیرانشهر و سردشت حضور خواهند یافت.

جعفر ایمانیان مدیر جهادکشاورزی مهاباد گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی، ۱۵ طرح در حوزه کشاورزی مهاباد به بهره برداری می‌رسد که در مجموع برای این طرح‌ها یک میلیارد و ۱۵۶ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

او افزود: هفته جهاد کشاورزی فرصت مناسبی برای بیان موفقیت‌ها و دستاورد‌های بخش کشاورزی که در سایه زحمات و تلاش بهره برداران، مجموعه کارکنان جهاد کشاورزی و عمل به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در جهت تامین امنیت غذایی و خودکفایی محقق شده است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.