هیئت داوران بخش نوعی نگاه جشنواره کن مشخص شدند/ معرفی فیلم افتتاحیه

با معرفی فیلم افتتاحیه بخش «نوعی نگاه» جشنواره فیلم کن، هیئت داوران این بخش فرعی معرفی شدند.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، آندرا آرنولد کارگردان انگلیسی ریاست هیئت داوران بخش نوعی نگاه را بر عهده گرفته است. بخش نوعی نگاه یک بخش جانبی در جشنواره فیلم کن است که همزمان با بخش اصلی جشنواره فیلم کن برگزار می‌شود.

مایکل کووینو فیلمساز آمریکایی، السا زیلبرشتاین بازیگر اهل فرانسه، دنیل بورمن کارگردان آرژانتینی و مونیا مدور فیلمساز الجزایری، دیگر کسانی هستند که آرنولد را در داوری این بخش از جشنواره همکاری خواهند کرد.

آرنولد یکی از کارگردان‌های محبوب جشنواره کن است و سه مورد از آثار او مثل اولین فیلم بلندش «مسیر قرمز» در سال ۲۰۰۶، و «تنگ ماهی» در سال ۲۰۰۹ و «عزیز آمریکایی» در سال ۲۰۱۶ جایزه هیئت داوران را دریافت کرده است. آخرین اثر او که یک مستند است قرار است در جشنواره فیلم کن به نمایش گذاشته شود.

مونا مدور و کووینو، دو فردی هستند که اولین فیلمشان در بخش نوعی نگاه سال ۲۰۱۹ حاضر شد و جایزه هیئت داوران را دریافت کرد. از طرفی دنیل بورمن کارگردانی است که بیشتر با جشنواره فیلم برلین در ارتباط بوده فیلم «Lost Embrace» او جایزه خرس نقره‌ای را دریافت کرده است.

هیئت داوران بخش نوعی نگاه که با فیلم «اونودا-ده هزار شب در جنگل» ساخته آرتور هارای افتتاح می‌شود، از میان ۲۰ فیلم قضاوت خواهند کرد. این فیلم در تاریخ هفتم ژوئیه اکران خواهد شد و هیئت داوران برندگان را در تاریخ ۱۶ ژوئیه اعلام خواهند کرد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار