معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: برنامه ریزی لازم برای تأمین برق و ارتباطات مخابراتی پایدار برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، فرهادی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در جلسه بررسی وضعیت شبکه برق استان گفت: این جلسه به منظور بررسی وضعیت تأمین برق و پیش بینی‌ها و برنامه ریزی برای کاهش مصرف برق در حوزه‌های مختلف برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه برق و ارتباطات مخابراتی پایدار برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات تأمین می شود، افزود: با توجه به این که انتخابات را پیش رو داریم، برنامه ریزی لازم در خصوص تأمین برق و ارتباطات مخابراتی پایدار شعب اخذ رأی صورت گرفت.

معاون استاندار خراسان جنوبی، انتخابات را فرصتی مهم برشمرد و اظهار کرد: برگزاری انتخابات پرشور جواب دندان شکنی به استکبار جهانی و همه آن‌هایی است که در مقابل نظام اسلامی ایستاده اند لذا ما باید با حضور خود ثابت کنیم در هرشرایط و وضعیتی پاسدار خون شهدا و پای بند به بیعتی که با معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بسته ایم، هستیم.

فرهادی تأکید کرد: به جهت اهمیت موضوع، همه حوزه‌ها مکلفند با تأمین زیرساخت‌های لازم شرایط برای برگزاری انتخاباتی بی دغدغه فراهم نمایند.

معاون مدیریت و توسعه منابع استانداری نیز گفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید خود را موظف به اعمال مدیریت کاهش مصرف انرژی بدانند.

حسینی تأکید کرد: همه بخش‌ها مثل صنعت، کشاورزی و... نیز می‌توانند یاری گر ما در این زمینه باشند.

انتهای پیام /  ط  آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.