حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پورگفت: انتخابات ریاست جمهوری انتخاب یک فرد نیست بلکه انتخاب ده ها هزار مدیر در سراسر کشور است .

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در دیدار با کارکنان اداره آبفا و نیز شرکت پالایش و پخش آبادان گفت: وقتی رئیس جمهوری را انتخاب می کنیم در واقع در حال رای دادن به همه مدیرانی هستیم که بعدها توسط این رئیس جمهور انتخاب می شود و لذا رای ما در همه ارکان مدیریتی کشور تاثیر گذار است .

او  با تاکید بر اینکه باید مواظب شایعات کذبی که در فضای مجازی منتشر می شود بود افزود: مطالبی که در فضای مجازی منتشر می شود نباید ملاک تشخیص برای رای دادن باشد زیرا منطبق با واقعیت نیست.

امام جمعه آبادان اصلح را کسی دانست که با متخلفین  و مفسدان برخورد قاطع داشته باشد و گفت: برخی می گویند رای نمی دهیم تا نظام تضعیف شود و تغییر کند اما اینان توجه نکرده اند که ارمغان نسخه های آمریکا و متحدانش برای کشورها  ، نتیجه ای همچون سوریه ، افغانستان و عراق را به دنبال دارد.

او بر مشارکت همگارنی مردم در تعیین سرنوشت خود تاکید کرد و خاطر نشان کرد: رای ما ادامه راه شهید سلیمانی ، شهید حجی و همه شهدای والا مقامی است که برای عزت و افتخار این سرزمین جان خود را فدا کردند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.