در جریان معاملات امروز، شاخص کل بورس با افت ۴۴ واحدی روی پله یک میلیون و ۱۵۱ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز سه شنبه (۲۵ خرداد ماه) شاخص کل بورس با افت ۴۴ واحدی روی پله یک میلیون و ۱۵۱ هزار واحدی قرار گرفت. ارزش معاملات بازار سرمایه امروز به حدود رقم ۵۲ هزار و ۳۲۵ میلیارد تومان رسید. «کگل»، «سصف‌ها» و «فولاد» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند. «غکوروش»، «ولکار»، «خودرو» سه نماد پرتراکنش بودند، اما شاخص فرابورس امروز ۹۸ واحد افت کرد.





شاخص هم وزن بورس نیز با افت ۲ هزار و ۹۴۶ واحدی روی پله ۳۷۳ هزار و ۳۷۴ قرار گرفت، همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۶ هزار و ۶۱۶ میلیون سهم به ارزش ۳ میلیون و ۲۳۵ هزار و ۵۹ میلیون تومان رسید.



شاخص کل فرابورس هم با افت ۹۸ واحدی روی پله ۱۷ هزار و ۳۵۹ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز در فرابورس ایران به تعداد ۱.۷ میلیارد سهم به ارزش ۹۷ هزار و ۵۵۳ میلیارد تومان رسید.


نماد‌های تاثیر گذار در شاخص کل بورس

نماد‌های سصف‌ها، فملی و امید به ترتیب با ۶۴۲.۳۳، ۴۹۹.۷۷، ۱۶۹.۶۴ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص کل بورس داشتند. همچنین نماد کگل، فولاد، فارس به ترتیب با ۵۱۲.۵۱۱۲۹۹.۴، ۱۲۷۹.۵ و۹۵۳.۳۷، ۵۰۲.۰۲ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند.

نماد‌های تاثیر گذار در فرابورس

نماد‌های غصینو، آریا، ذوب به ترتیب با ۱۵.۵۲، ۱۴.۸۳، ۸.۳۲ واحد، بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص کل فرابورس ایران داشتند. همچنین نماد کوثر، به ترتیب با ۵.۷۲، ۲.۷۶، ۲.۵۸ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند.

برترین گروه صنعت بورس

امروز گروه خودرویی، بیشترین ارزش معاملات را به ارزش یک میلیارد و ۷۸۵ تومان به خود اختصاص داد. گروه فرآورد‌ه‌های نفتی، فلزات اساسی، بانک‌ها، شیمیایی، سیمان و غذایی به جز قند در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.


بیشترین افزایش و کاهش قیمت سهام در بورس

سهام شرکت‌های کدما، کاذر، کماسه، بیشترین افزایش قیمت و سصفها، سکرد، تکشا بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.


بیشترین عرضه و تقاضا در سهام

سهام شرکت‌های ولکار، سیتا و کمند بیشترین تقاضای خرید و نماد‌های، خزر وسنیر، ثنوسا بیشترین عرضه برای فروش را در بورس تهران داشتند.


همچنین سهام شرکت‌های سپهر، فتوسا، رافز، بیشترین تقاضای خرید و نماد‌های اراد ۸۶، اراد ۸۷، اراد ۸۵ بیشترین عرضه برای فروش را در فرابورس ایران داشتند.


حجم معاملات سهام

نماد‌های خودرو، خپارس، خگستر بیشترین حجم معامله و نماد‌های پالایش، وصندوق ۲ و امین یکم، پارسان ۲، پالایش بیشترین ارزش معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار