فرماندار بم با اشاره به آمادگی این شهرستان برای انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، جزئیات برگزاری انتخابات در بم را تشریح کرد.

هادی شهسوار پور، فرماندار بم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: ۳ هزار و ۲۴۰ نفر عوامل اجرایی، کار رای گیری سیزدهمین دوره  انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا را در شهرستان بم انجام‌ می دهند.

او افزود: تعداد ۱۶۲ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان بم در نظر گرفته شده است که از این  تعداد، ۱۲۷ صندوق اخذ رای ثابت و ۳۵ صندوق سیار هستند.

شهسوارپور بیان داشت: برای انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا نیز ۱۹۳ صندوق در سطح شهرستان بم و بروات کار رای گیری شورا‌های شهر و روستا را انجام می دهند.

او تصریح کرد: در شهرستان بم،  ۱۴۵ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد، ۴ هزار نفر رای اولیند.

فرماندار بم‌ بیان داشت: خط سیر برای کار رای گیری در مناطق صعب العبور و کوهستانی تعریف شده است؛ بنابراین رای گیری در  ۲ روستای صعب العبور کشیت و آمیز با خودرو‌های مخصوص انجام خواهد گرفت. 

او با بیان اینکه تمام برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است تا کار رای گیری به درستی انجام شود، تاکید کرد: انتخابات، سرنوشت مهم کشور را تعیین می کند؛ بنابراین همه مردم باید در انتخابات و سرنوشت‌کشور خود شرکت کنند و در این سر نوشت هم دخیل باشند. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.