در بسته انتخاباتی ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ بخوانید؛

ایجاد سامانه پیامکی برای اطلاع رسانی نزدیکترین شعب اخذ رای/ ۴۱ هزار نفر در بیله سوار حائز شرایط رای دادن هستند

خبر‌های مربوط به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را در استان اردبیل اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در این بسته از آخرین خبر‌های مرتبط با ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا شما را مطلع خواهیم کرد.

ایجاد سامانه پیامکی برای اطلاع رسانی نزدیکترین شعب اخذ رای

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: سامانه پیامکی برای اطلاع رسانی نزدیک‌ترین شعبه اخذ رای به واجدین شرایط فراهم شده که با ارسال پیامک امکان مراجعه فرد به نزدیک‌ترین شعبه ایجاد می‌شود.

بهروز ندایی افزود: رای گیری با کد ملی و با دستگاه‌های احراز هویت انجام می‌شود که امکان هیچگونه تقلب و شبهه‌ای در روند اخذ آرا وجود ندارد.

او با بیان اینکه دستگاه‌های دولتی و مدیران حق استفاده از امکانات دولتی بر له و یا علیه نامزد‌های انتخابات را ندارند، تصریح کرد: در صورت بروز تخلف در این زمینه نیز برخورد‌های قانونی صورت می‌گیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل بیان کرد: تعداد شعبه‌های اخذ رای ۱۰ درصد افزایش یافته و از ساعت هفت صبح روز ۲۸ خرداد ماه رای گیری آغاز می‌شود.

۴۱هزار نفر در بیله سوار حائز شرایط رای دادن هستند

فرماندار بیله‌سوار مغان گفت: بر اساس آمار ۴۱ هزار نفر در این شهرستان حائز شرایط رای دادن هستند و در اجرای انتخاب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی نیز بیش از هزار و ۸۰۰ نفر مشارکت دارند.

حسن قبادی افزود: از این تعداد ۴۲ شعبه مربوط به بیله‌سوار و بخش مرکزی و ۸۳ شعبه نیز در جعفرآباد و بخش قشلاق دشت می‌باشد.

او رقابت سالم، مشارکت حداکثری و امنیت را از شاخص‌های مهم یک انتخابات سالم دانست و اظهارکرد: تمام تلاش عوامل برگزاری انتخابات برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور و با حضور حداکثری مردم است.

فرماندار بیله‌سوار با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای در شهرستان فراهم شده است، افزود: یکی از دغدغه‌های مسئولان مدیریت بیماری کرونا است تا کمترین آسیب متوجه مردم باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.