فرماندار شهرستان کارون گفت: شرکت مردم در انتخابات نشان دهنده استحکام نظام و گام به سوی فردایی روشن است.

معصومه خنفری فرماندار شهرستان کارون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه نظام ما نظام جمهوری اسلامی بوده و جمهوریت پایه آن است، گفت: شرکت مردم در انتخابات نشان دهنده استحکام نظام و گام به سوی فردایی روشن است.

او با اشاره به برگزاری جلساتی با شیوخ، بزرگان و معتمدین عرب به منظور حضور پرشور در انتخابات افزود: همچنین جلساتی نیز با نامزد‌های شورای شهر شهرستان انجام شده است.

خنفری اقبال عمومی برای شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ میان مردم شهرستان کارون را عالی عنوان کرد و اظهار داشت: ان شاءالله مردم با حضور پرشور و حداکثری خود بتوانند مشارکت خوبی را رقم بزنند و دشمنان ایران اسلامی را بار دیگر مایوس و ناامید کنند.

فرماندار شهرستان کارون ضمن دعوت همه مردم به شرکت در انتخابات تصریح کرد: مردمی که مطالبه گر بوده و خواستار تغییر وضع موجود هستند و انتظار خدمت و رفع مشکلات شهر و کشور خود را دارند  باید پای صندوق‌های رای حاضر شوند و افراد شایسته را انتخاب کنند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.