قاضی زاده هاشمی:

به دنبال حذف سربازی اجباری هستم

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در دولت احتمالی آینده من حذف سربازی اجباری و انجام سربازی حرفه ای و داوطلبانه دنبال می شود.



به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر حسین قاضی‌زاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درگردهمایی حامیانش در خیابان شهید منتظری مشهد برگزار شد گفت: در دولت احتمالی آینده من، حذف سربازی اجباری و انجام سربازی به صورت حرفه‌ای و داوطلبانه پیگیری می‌شود.

ما نیاز به انقلابی داریم تا انقلاب اسلامی را تکمیل کند

او افزود: وقت و انرژی جوانان در قالب ۲ سال خدمت سربازی گرفته می‌شود در حالی که در این مدت آنان می‌توانند کارآفرین شوند و اقتصاد محور عمل کنند و یا در امور کشاورزی و دامداری به پدرانشان کمک کنند و یا حتی تشکیل خانواده دهند.

ما نیاز به انقلابی داریم تا انقلاب اسلامی را تکمیل کند

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: من افتخار دارم ۱۳ سال نماینده مردم شریف مشهد در مجلس باشم و در تمام این ۱۳ سال تلاشم بر این بوده از مردم جدا نشوم.

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: البته که این توصیه‌ای بود که مقام معظم رهبری در اولین روز نمایندگی به من داشتند.

او تصریح کرد: ما در دولت قبلی از یک طرف قانون میگذاشتیم و از طرفی اجرایی نمیشد، بودجه تعیین میکردیم و تقسیم نمیشد و همه شما نیز این هارا از نزدیک حس کردید.

ما نیاز به انقلابی داریم تا انقلاب اسلامی را تکمیل کند

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: میلیارد‌ها دلار نفت فروختیم و از سنگ‌های قیمتی ما میلیارد‌ها دلار فروخته شده، اما نمیدانیم پول آن‌ها کجا رفته است.

قاضی زاده هاشمی اظهار کرد: ما در هر حوزه ده‌ها دستگاه مسئول داریم که هزینه‌های آن هارا نداریم بدهیم، چهارسال است برای این هزینه‌ها داریم پول چاپ می کنیم. یکی باید این دم و دستگاه را برهم بزند.

او در خصوص به کارگیری مردم در دولت آینده افزود: وقتی انقلاب به پیروزی رسید امام همه کار‌ها را داد به دست مردم، ما جنگ و انقلاب را چگونه انقلاب کردیم؟ با مردم؛ تجزیه تحلیل‌های اول انقلاب چطور؟ بازهم با مردم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: اما به مرور آمدیم و نهاد‌های مدنی را دولتی کردیم و با این کار مردم را عقب راندیم و این کاری بود که دولت‌های ضد مردمی انجام دادند.

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: دولت سلام یعنی سلام به مردم و روش جدید کشورداری، روشی که مردم در امور اداره کشور سهیم هستند.

او تصریح کرد: ما به قانون اساسی خودمان هم درست عمل نکردیم؛ مدیران دولتی حقوق بگیران مردم هستند پس باید به مردم پاسخگو باشند، مسئولی که مردم از آن ناراضی هستند نمی تواند سر کار بماند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: بعضی‌ها مرا محکوم به زدن حرف‌های پوپولیستی می کنند، من در پاسخ به آن‌ها می گویم چرا می خواهید تمام مسائل را در کشور حل نشدنی نشان دهید؛ شما به دنبال هر اصلاحی که بروید عده‌ای منافعشان به خطر میفتد؛ اما این منافع عموم مردم است که اهمیت دارد.

قاضی زاده هاشمی اظهار کرد: من به دنبال مقصر نیستم، چون مقصرین از میان سیستم بیمار بیرون آمده اند، ما باید سیستم غلط را اصلاح کنیم.

او افزود: اگر اختلاص زیاد است مشکل از سیستم بانکی کشور است، اما متاسفانه این را ول کردیم و چسبیدیم به گرفتن دزدها.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: وقت تصمیم بزرگی است، همه ملت‌ها روزی در تاریخشان تصمیمات بزرگی گرفته اند، اگر مسئله فقط کسب یک پست بود من در انتخابات شرکت نمی کردم، جوان‌های با تجربه و دنیا دیده باید بیایند تا انقلابی عظیم صورت بگیرد، زنان و مردان بزرگی که ساخته شده اند برای چنین روزهایی.

انتهای پیام//م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.