زاکانی: آرزوی مردم برای خرید پراید ۱۳۰ میلیونی مایه خجالت‌زدگی است

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: همچنان در تولید پراید مانده‌ایم که برای مردم آرزو است و باید آن را ۱۳۰ میلیون تومان بخرند، این مایه خجالت‌زدگی است.

به گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در گفت‌وگو با بخش خبری ۲۰:۳۰ درباره راهکارش جهت رفع مشکل صنعت خودروسازی گفت: لازم است ورود واکسن کووبرکت به چرخه واکسیناسیون کشور به عنوان افتخار بزرگ ملی را تبریک بگویم.

وی ادامه داد: ما دو صورت ماجرا مقابل‌مان داریم، یکی پیشرفت‌های چشمگیر کشور در عرصه موشکی، نانو تکنولوژی و سایر موارد و دیگری نیز موضوع عقب‌افتادگی مفرط در عرصه‌هایی مثل خودرو است که بسیار آزار می‌دهد. اولین کار، استفاده از مدیرانی است که «ما می‌توانیم» را تجربه کرده باشند، همچنین بتوانند با خودباوری به سمت استفاده از جوانان خلاق و پرتلاش و استفاده از علم و دانش پیش روند.

زاکانی خاطرنشان کرد: در ابتدا به تحول مدیریتی نیاز داریم، بعد از آن باید دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها را به صنعت خودرو متصل کرده تا این وضعیت خراب نداشته باشیم.

وی ادامه داد: صنعت خودروسازی ما با «کیا» کره جنوبی شروع شد که امروز دنیا را فتح کرده، اما ما همچنان در تولید پراید مانده‌ایم که برای مردم آرزو است و باید آن را ۱۳۰ میلیون تومان بخرند، این مایه خجالت‌زدگی است.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: شکستن انحصار خودرو و تولید لوازم آن، امکانی را فراهم می‌کند که رقابت صحیحی در این عرضه صورت گیرد و شرایط به سمتی رود که توانمندی‌های کشور در خصوص خودروسازی به میدان آید.

زاکانی در پایان گفت: ما باید بازخورد گرفته و صحنه رقابت را با شکستن انحصار و ورود فناوری‌ها به این عرصه در مسیری قرار دهیم که ایران تبدیل به مجموعه تولیدکننده صنعت خودرو شده و ناظر به صادرات و رقابت دیگران فکر کنیم که هم بازار داخلی و هم بازار منطقه، لذا راحت می‌توانیم خودروسازی را از این وضعیت نجات دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
اقای زاکانی خیلی با قدرت جسارت وصف نشدنی ومحکم استوار وکوبنده حرف میزنه کاش معاون رئیس جمهور بشه اگه رئیس جمهور نمیخواد بشه صدای بیشتر مردم این سرزمین بود از هر دیار همیشه سلامت برقرار باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
خدایی پراید ارزش یه میلیون نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
خدایی پراید ارزش یه میلیون نداره
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۲۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
درود بر شرافت و غیرتت دلاور مرد مردان خردمند عادل انشاءالله شما بشوید رئیس جمهور یا بشوید معاون رئیس جمهور یا بشوید وزیر کل کشور ایران اسلامی و ارزانی بپا کنید و قدرت خرید ملت مستضعفین را بالا ببرید و مفاسد مختلف را و فقر را در ایران اسلامی ریشه کن کنید . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
به نام خداوند جان و خرد یادت رفت
آخرین اخبار