فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هندیجان ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را آغازگر برهه‌ای حساس از عمر انقلاب اسلامی دانست و گفت: حضور پرشور مردم در آینده ملت تاثیرگذار است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هندیجان گفت: با نزدیک شدن به انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، به برهه‌ای حساس از عمر پربرکت انقلاب اسلامی خویش وارد می‌شویم.

او بیان داشت: انتخابات اتفاق بزرگی است که همه دشمنان کشور ایران و رسانه‌های معاند متحد شده اند تا مردم ولایتمدار و غیور ایران اسلامی را از حضور پای صندق‌های رأی ناامید کنند و آن‌ها را از رأی دادن دلسرد نمایند.

قاسمی خشاب افزود: این اتحاد شوم دشمنان ایران اسلامی نشان از اهمیت انتخابات در کشور عزیزمان دارد، نظام جمهوری اسلامی ایران حق انتخاب را بر اساس قانون اساسی اش بسیار با اهمیت دانسته و این حق را برای همه قائل شده است که با رأی و نظر خویش در اداره کشورشان شریک و صاحب نظر باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هندیجان با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی معتقد است این مردم هستند که باید انتخاب کنند چه کسی رئیس جمهور باشد و چه کسانی عضو شورای شهر و روستا شوند، ادامه داد: در آستانه برگزاری یک انتخابات بزرگ هستیم که اهمیت بسیار بالایی دارد و به همین دلیل دشمن برای مأیوس کردن مردم با همکاری رسانه‌های معاند از هر حربه و وسیله‌ای استفاده می‌کند، اما لازم است مردم به هوش باشند و دشمنان زبون را با حضور خویش در انتخابات، ناامید سازند.

او تصریح کرد: از همه اقشار مختلف و مردم هندیجان اعم از؛ زن و مرد، کارمند و بازاری، ورزشکار و صیاد، دعوت می‌کنیم یک بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب پاسخ مثبت داده و ضمن حضور پای صندوق‌های رأی، دوستان، آشنایان و اقوام خویش را نیز به حضور در انتخاباتی پرشور، تشویق کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.