مدیرکل کمیته خراسان شمالی از ایجاد راهبر شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در بخش صنایع‌دستی «ریسندگی» برای اولین بار در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته خراسان شمالی  بابیان اینکه این طرح ویژه زنان تحت حمایت این نهاد پیش‌بینی‌شده است، گفت: در فاز اول اجرای این طرح ۶۰ نفر از زنان و اعضای خانوار آنان در شهرستان بجنورد دوره آموزشی ویژه این طرح را فراگرفتند.

الهی راد افزود: راهبر این شغل از کارآفرینان کشوری است که از استان فارس برای آموزش و پشتیبانی طرح، تأمین نهاده‌ها و دستگاه‌ها دعوت به کارشده است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل کمیته خراسان شمالی گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده به‌زودی ۱۵۰ دستگاه نخ‌ریسی همراه با ۵۰ کیلو پشم خریداری و به افراد فراگیر این طرح اهدا می‌شود.

او  اظهار کرد: در ادامه اجرای این طرح زنان مناطق لوجلی، شیروان، گیفان، یکه صعود از دوره آموزشی و هدایت‌های رهبری شغلی ریسندگی بهره‌مند می‌شوند.

گفتنی است در طرح راهبران شغلی یک راهبر در مرکز قرار می‌گیرد و مددجویان به‌صورت زنجیره‌ای در بخش‌های تابعه به‌منظور تأمین مواد اولیه اشتغال، تولید و فروش و بازاریابی محصولات به راهبر متصل می‌شوند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.