حاجیلو گفت: حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات سرنوشت ساز و موجب اقتدار و قدرت ملی و فراملی ایران و اسلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش گفت: جنگ پنهان علیه جمهوری اسلامی ایران به جنگ آشکار و ترکیبی تبدیل، اما همیشه با شکست مواجه شده است.

امیر حاجیلو افزود: الان در جنگ پنهان حضور نداریم، جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران آشکار است و جنگ‌های ترکیبی گام به گام علیه جمهوری اسلامی به کار گرفته می‌شود، اما به یاری پروردگار و فرمایشات و هدایت‌های مقام معظم رهبری دشمنان نظام تا به حال هیچ پیروزی در این جبهه نداشته اند.

امیر سرتیپ دوم حاجیلو تصریح کرد: ۱۵۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی و میلیون‌ها کانال تلگرامی بصورت یک جبهه شوم شکل گرفته علیه جمهوری اسلامی ایران و انتخابات پیش رو فعالیت می‌کنند.

او حضور حداکثری در انتخابات را پشتوانه‌ای برای حضور محکم‌تر پای مذاکرات دانست و افزود: حضور پررنگ در انتخابات سبب اقتدار سیاسی و قدرت ملی خواهد شد و مسئولان پای مذاکرات با قدرت بیشتری حضور پیدا می‌کنند و با اتکا به حضور مردم قوی‌تر صحبت خواهند کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: دشمن از هر ترفندی برای سستی نظام استفاده می‌کند تا در ارکان نظام و حاکمیت سستی ایجاد کند که قطعاً با حضور مردم شریف در خط مقدم این آرزو را به گور خواهد برد.

امیر حاجیلو در ادامه بر بیداری ملت در برابر فتنه‌ها تأکید و اضافه کرد: باید کمک کرد تا انتخابات پر شور و مقتدرانه برگزار شود.

تجلیل از برترین‌های جشنواره مالک اشتر و تاکید برحضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات

جانشین فرمانده تیپ ۳۶۴ شهید نصیر زاده ارتش در مهاباد گفت: پارسال تیپ در بین نیرو‌های مسلح در منطقه توانسته رتبه خوبی کسب کند و در سه ماهه پایان سال حائز رتبه نخست بوده است.

سرهنگ خاطری برحضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد تاکید کرد و افزود:شرکت در انتخابات یک مسئولیت است و روز جمعه نشان خواهیم داد که پای انقلاب آرمان‌های امام هستیم و نمیگذاریم خون شهدا و حاج قاسم سلیمانی پایمال شود.

نماینده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نزاجا هم در این مراسم گفت: با شرکت در انتخابات وفاداری به رهبری و نظام جهموری اسلامی را به رخ دشمنان می‌کشیم.

سرهنگ کرمی افزود: به یاری خداوند در روز جمعه به همراه خانواده‌ها با مشارکت حداکثری انتخابی اصلح خواهیم داشت.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.