تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی دلیجان باحضورمعاون وزیرصمت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در مراسمی با حضور علی رسولیان معاون وزیر صمت و مدیرعامل صنایع کوچک، مسئولان استان مرکزی و مسئولان شهرستانی تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی دلیجان به بهره برداری رسید.

این طرح با ظرفیت پالایش ۱۵۰۰متر مکعب فاضلاب ورودی با اعتبار۳۵ میلیارد تومان در شهرک صنعتی دلیجان قرار دارد و ۱۳۵ واحد صنعتی مستقر در این شهرک از مزایای آن بهره‌مند میشوند.

در این سفر همچنین تفاهم نامه احیای مسئولیت اجتماعی به امضا رسید و حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی برخی از مشکلات و معضلات شهرک صنعتی دلیجان را عنوان کرد.

استفاده نکردن از لوله استاندارد برای شبکه انتقال آب سد کوچری به شهرک جاده اصفهان که طی دو سال گذشته موجب خرابی لوله‌های خط انتقال و قطعی روزانه آب شده است، مشکل سیستم لوله کشی آب شرب داخل شهرک
صنعتی دلیجان از جمله این مشکلات بود.

مشکل روشنایی شهرک صنعتی دلیجان هنگام شب از لحاظ ترافیکی و امنیتی، بالا بودن قیمت زمین‌های واگذاری در شهرک‌های صنعتی دلیجان و رفع مشکل قطعی تلفن ثابت و همچنین عدم آنتن دهی در برخی نقاط و ضعیف بودن اینترنت به خصوص در هنگام قطعی برق از دیگر موارد مطرح شد بود.

مسئولان در بازدیداز شرکت تولید الیاف در دلیجان هم بر خواسته مدیران شرکت مبنی بر رفع مشکلات این شرکت که در آخرین مراحل راه اندازی است مانند امتیاز برق تاکید کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.