دوره آموزشی و هماهنگی ویژه نامزدین انتخابات شورا‌ها در دلیجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، دوره آموزشی و هماهنگی انتخابات ۱۴۰۰ ویژه نامزدین ششمین دوره انتخابات شورا‌های روستا‌های بخش مرکزی دلیجان برگزار شد.

در این جلسه موارد و توضیحات لازم در حوزه پیشگیری از تخلفات تبلیغات انتخاباتی و در زمینه رقابت‌های بین نامزد‌ها داده شد.

این دوره آموزشی با حضور داوطلبین شورا‌های اسلامی روستا ها‌ی بخش مرکزی دلیجان و مسئولان مربوطه در سالن سوم خرداد برگزار شد.

در این همایش وحید براتی زاده فرماندار شهرستان دلیجان و رئیس هیئت اجرایی انتخابات ۱۴۰۰، حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی، عباس آیینه دار دادستان و عضو هییت اجرایی، فدایی بخشدار مرکزی و رئیس هیئت اجرایی بخش مرکزی، حجت الاسلام نوروز زاده رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی حضور داشتند.

۲۸ خرداد ماه در استان مرکزی علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی هم برگزار خواهد شد و نامزد‌های این انتخابات مشغول تبلیغات انتخاباتی هستند تا خود را بیشتر به مردم معرفی کنند و شانس انتخاب شدن شان را افزایش دهند.

یک میلیون و ۹۸ هزار و ۳۶۶ نفر واجد شرایط رای در استان مرکزی فرصت دارند در روز ۲۸ خرداد در پای صندوق‌های رای حضور یابند و به نامزد انتخاباتی مد نظرشان رای دهند.

از مجموع رای دهندگان ۲۳ هزار و ۴۰۳ نفر به عنوان رای اولی هستند و برای اولین بار در انتخابات شرکت می‌کنند.

اکرمی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: همه اقلام انتخاباتی از جمله تعرفه‌ها و دستورالعمل‌های تبلیغات از وزارت کشور تحویل گرفته شده و به فرمانداری‌ها و بخش داری‌ها تحویل داده شده است تا همه دستگاه‌ها با رعایت دستورالعمل‌ها در چارچوب قانون حرکت کنند.

اکرمی با اشاره به اتخاذ تمهیدات بهداشتی افزود: تمامی تمهیدات بهداشتی برای انتخابات ایمن پیش بینی شده است و امیدواریم مردم با حضور حداکثری در انتخابات بار دیگر دشمن را مایوس کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار