رییس حوزه قضایی ماهان گفت: نظارت قضایی به منظور صیانت از آرای مردم و ارتقای سلامت انتخابات دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یوسف سبحانی، رییس حوزه قضایی ماهان در جمع اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات در ماهان گفت: به منظور صیانت از آرای مردم و حسن نظارت بیشتر بر انتخابات پرشور و سالم، ظرفیت کارکنان قضایی و اداری این حوزه قضایی به صورت ویژه مورد استفاده قرار گرفته است و در صورت اعلام هر گونه تخلف یا حرکت خلاف قانون با شخص خاطی برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

او افزود: حضور هر یک از افراد جامعه در انتخابات با توجه به سخنان حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) که حضور در انتخابات را واجب عینی دانستند، امری ضروری است.

سبحانی تاکید کرد: همه باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) باشیم تا تمامی توطئه‌های استکبار و دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب به مانند همیشه خنثی شود.

او ضمن تشریح جرائم انتخاباتی ادامه داد: هر یک از مجریان و ناظران انتخابات باید نهایت دقت را در اجرای صحیح فرآیند‌های انتخاباتی داشته باشند تا حق الناسی بر گردن کسی ایجاد نشود و انتخابات نیز به نحو مطلوب و دشمن شکن برگزار شود.

رییس حوزه قضایی ماهان آرای مردم را یک امانت توصیف و تاکید کرد: امید است که برمبنای مشارکت حداکثری مردم، یک بار دیگر، برگ زرینی در تاریخ شکوهمند نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم خورده و دشمنان این نظام و انقلاب به مانند گذشته ناامید و مایوس شوند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار