استاندار قزوین گفت: عوامل برگزاری انتخابات باید از جانبداری یا اقدام له یا علیه نامزد‌ها جدا بپرهیزند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، جمالی پور استاندار در بازدید از حوزه انتخابیه تاکستان و جلسه شورای تامین این شهرستان اضافه کرد: عوامل برگزاری انتخابات باید از جانبداری یا اقدام له یا علیه نامزد‌ها جدا بپرهیزند، چون خلاف قانون و شرع است و باید در دادگاه الهی پاسخگو باشند.

جمالی پور با بیان اینکه اعمال سلیقه شخصی و گروهی در فرایند‌های انتخاباتی خیانت به مردم و خلاف شرع و قانون است، ادامه داد: طوری باید رفتار کنیم که اگر فردا در این دنیا نبودیم مقابل خداوند سرافکنده نباشیم و حداقل آگاهانه کاری نکرده باشیم که حقوق کسی زیر پا گذاشته شود.

استاندار تاکید کرد:حضور آحاد جامعه در عرصه انتخابات برای تقویت نظام و کشور بسیار اثرگذار است و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌سازد.

جمالی پور افزود: مشارکت پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی ضمن خنثی کردن توطئه‌های دشمنان ضامن امنیت پایدار برای کشور خواهد بود.

وی اضافه کرد: انتخابات نماد مردم سالاری دینی در کشور است و مردم با مشارکت حداکثری در دو انتخابات مهم پیش رو، علاوه بر مشارکت فعال در سرنوشت خود، موجب تقویت نظام اسلامی می‌شوند و کشور را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کنند.

استاندار گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات، مهمترین جلوه رای به استقلال کشور، نظام مقدس جمهوری اسلامی و همراهی ملت با رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.