مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از اهداء ۱۰۱ سری جهیزیه به ارزش ۱۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از اهداء ۱۰۱ سری جهیزیه به ارزش ۱۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد زنجان خبر داد و گفت: این جهیزیه‌ها شامل اقلام اساسی خانوار‌ها شامل یخچال، لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی و تلویزیون است.

او افزود: ارزش هر سری از این جهیزیه‌ها ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده و در مجموع برای تامین این جهیزیه ها بیش از ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی کمیته امداد هزینه شده است.


صفری با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۱ فقره جهیزیه با اعتباری بالغ بر  ۱۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان اهداءشده است، گفت: پارسال هم ۶۹۷ فقره جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد با مشارکت، مراکز نیکوکاری و سپاه انصارالمهدی (عج) و هم افزایی کمیته امداد استان زنجان با اعتباری بیش از ۱۲۰ میلیاردو ۴۶۷ میلیون ریال پرداخت شده است.


او ادامه داد: خیران زنجانی می‌توانند با شماره گیری تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶ کد مهربانی #۰۲۴*۸۸۷۷* و تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷۷ و یا مراجعه به سایت این نهاد به آدرس www.emdad.ir وهمچنین ۱۳۷ مرکز نیکوکاری ودفاتر ۱۴ گانه امداد در  استان زنجان  و کمک به تامین جهیزیه زمینه ازدواج زوج‌های جوان نیازمند را فراهم کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.