فرماندار عجب‌شیر بر ضرورت قانونمداری و بی‌طرفی نمایندگان فرمانداری در شعبه‌های اخذ رأی تاکید کرد و گفت:این افراد آگاهی کامل نسبت به شرح وظایف قانونی خود داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،عادل اصغرپور فرماندار عجب‌شیر روز چهارشنبه در جلسه توجهی نمایندگان فرمانداران در خصوص انتخابات ۱۴۰۰گفت: برگزاری انتخابات پرشور و سالم مهمترین ماموریت و رسالت همه ارکان نظام در سال‌جاری بوده و حفظ اقتدار و وحدت و یکپارچگی از مهمترین دستاورد‌های آن است.

اوافزود: بر همین اساس نمایندگان فرمانداری صرفاً به تجربه‌های خود اتکا نکنند و ضمن مطالعه و مرور قوانین، از آموزش‌های ارائه شده بهره لازم را ببرند.

او حفظ آرامش در شعبه‌های اخذ را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: اخلاق‌مداری، قانونمداری و بی‌طرفی از اساسی‌ترین مواردی به شمار می‌رود که رعایت آن‌ها از سوی نمایندگان فرمانداری الزامی است.

نماینده عالی دولت در عجب‌شیر خاطر نشان کرد: امور اجرایی و مدیریت شعبه باید فقط توسط نماینده فرماندار انجام شود و دیگر عوامل شعبه نیز در حیطه وظایف خود مشارکت کند.

اصغرپور ادامه داد: همانقدر که امنیت و سلامت انتخابات مهم است، حفظ سلامت شهروندان نیز در اولویت قرار دارد و باید تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی در شعبه‌های اخذ رأی رعایت شود.

اوتصریح کرد: در این انتخابات به لحاظ شرایط خاص کرونایی علاوه بر افزایش تعداد شعبه‌ها، امکان افزایش مدت زمان رای‌گیری نیز وجود دارد لذا باید انتخابات با حداقل تجمع مردم برگزار شود.

برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در عجب‌شیر ۹۰ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: انتخابات 1400 ، اخذ رای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.