مردم همیشه در صحنه استان فارس با حضور در پای صندوق‌های رای انتخابات پرشوری را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امروز بیست و هشتم خردادماه ۱۴۰۰ موعد برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا است و مردم دیار فرهنگ و تمدن، سعدی و حافظ هم‌قدم با سایر ایرانیان در حضوری سرنوشت‌ساز و اقتدار آفرین، برگ دیگری از مشارکت گسترده و عزت بخش را رقم خواهند زد و نقشه‌های شوم دشمنان را باطل خواهند کرد.

مردم فارس مثل همیشه در بزنگاه‌های ملی آماده حماسه آفرینی هستند و همگی اعم از زن و مرد، پیر و جوان آمده‌اند تا با حضور پرشور و شرکت در مشارکت سیاسی حمایت خود را از انقلاب و آرمان‌های اسلامی اعلام کنند.

هم اکنون نماینده ولی فقیه در استان، استاندار فارس و شخصیت‌های نظامی و مسئولان نیز در پای صندوق‌های رای برای آغاز انتخابات حضور دارند تا با انتخابِ خود آدینه‌ای درخشان را در دفتر زرین انقلاب اسلامی ثبت کنند.

برخی از مردم یک ساعت قبل از آغاز رای‌گیری به شعب اخذ رای آمدند تا در ماراتن تعیین سرنوشت سیاسی و اجتماعی خود سهیم باشند.

نهادها، تشکل‌ها، شخصیت‌ها، فعالان بخش خصوصی، اصناف و بازاریان، دانشگاهیان و اصحاب رسانه استان فارس از مردم این استان برای شرکت و حضوری باشکوه در انتخابات ۲۸ خردادماه دعوت کردند.

گروه‌های مختلف برنامه سازی شبکه استانی فارس، با حضور در نقاط مختلف این استان پهناور بزرگترین رویداد سیاسی کشور در سال ۱۴۰۰ را از بیش از ۱۰۰ نقطه استان فارس پوشش تصویری می‌دهند.

همچنین تأمین امنیت انتخابات با همکاری بیش از ۲۰ هزار نیرو از عوامل سپاه و بسیج، مسئولیت حفاظت از صندوق‌های اخذ رأی در سراسر استان فارس را بر عهده خواهند داشت.

از مجموع جمعیت حدود ۵ میلیون نفری این استان، ۳ میلیون و ۵۸۰ هزار و ۷۴۰ نفر از جمعیت فارس امروز با حضوری حداکثری در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا برگ زرین دیگری به افتخارات این استان به‌عنوان سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) در ایران اسلامی می‌افزایند.


بیشتر بخوانید


احمدی‌زاده با اشاره به پیش بینی ۸ هزار و ۴۰۵ صندوق اخذ رأی در این استان، گفت: از این تعداد سه هزار و ۸۴۱ صندوق مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و ۴ هزار و ۵۶۴ صند وق مربوط به انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستاست.

به گفته محمدرضا امیری فرماندار شیراز، امسال در کلانشهر شیراز ۶۶۱ صندوق تمام الکترونیک برای جمع آوری آرای مردم در مدارس و مکان‌های عمومی مستقر شده است و آرای انتخابات را دریافت و ثبت می‌کنند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان فارس نیز گفت: ۱۳ هزار شبکه نظارت شورای نگهبان، در این دوره کار نظارت بر انتخابات ۱۴۰۰ در فارس را عهده دار هستند و حدود ۵۴۹ نفر سر ناظر، حدود ۳۸۵۰ نفر ناظر مسئول و حدود ۹۰۰۰ نفر ناظر در ۳۶ شهرستان و ۵۸ بخش، رصد و پایش و نظارت بر انتخابات در این استان را انجام خواهند داد.

 

 

 
 
آغاز انتخابات پرشور در استان فارس / صف آرایی شیرازی‌ها در نخستین لحظات رای‌گیری + فیلم و تصاویر
آغاز انتخابات پرشور در استان فارس / صف آرایی شیرازی‌ها در نخستین لحظات رای‌گیری + فیلم و تصاویر
 
آغاز انتخابات پرشور در استان فارس / صف آرایی شیرازی‌ها در نخستین لحظات رای‌گیری + فیلم و تصاویر

انتخابات

انتخابات پرشور

رای

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار