شرکت ۲۵۰ مددجوی چهارمحال و بختیاری در دوره‌های امداد و نجات

مرحله دوم طرح یاس با حضور ۲۵۰ مددجوی چهارمحال و بختیاری با هدف ارائه آموزش‌های امداد و نجات به مددجویان با مشارکت کمیته امداد و جمعیت هلال احمر در استان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جاسم محمدی مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله دوم طرح یاس با حضور ۲۵۰ مددجوی چهارمحال و بختیاری با هدف ارائه آموزش‌های امداد و نجات به مددجویان با مشارکت کمیته امداد و جمعیت هلال احمر در استان آغاز شد.

او با اشاره به اجرای موفق مرحله نخست این طرح افزود: مرحله نخست این طرح پارسال با حضور ۵۰ مددجوی این نهاد برگزار شد.


بیشتر بخوانید


محمدی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی طرح یاس در خانه‌های مدیریت بحران هلال سراسر استان اضافه کرد: مددجویان با حضور مربیان هلال احمر در دو بخش تئوری و عملی با شیوه‌های مواجه با بحران‌ها و بلایای طبیعی آشنا می‌شوند.

او با اشاره به اهمیت آموزش مواجه با بلایای طبیعی و بحران‌ها و نجات انسان‌ها ادامه داد: مددجویان با گذراندن دوره‌های آموزشی، توانایی لازم در راستای نجات جان خود و دیگران در زمان بروز حوادث را کسب می‌کنند.

محمدی گفت: ارتقای سطح دانش و مهارت مخاطبان در زمینه امداد و کمک‌های اولیه و آشنایی با حوادث، سوانح و نحوه مقابله با آن‌ها از دیگر اهداف اجرای طرح یاس در سطح استان خواهد بود.

شایان ذکر است، مرحله دوم طرح یاس به صورت نمادین در شهرستان کوهرنگ برگزار شد که مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز در این مراسم شرکت کردند.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: کمیته امداد ، طرح یاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار