فرماندار جیرفت گفت: به منظور مقابله با کرونا در شعب اخذ رأی، تمهیدات لازم برای رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی اندیشیده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ابوذر عطاپور وزیری، فرماندار جیرفت و رئیس ستاد انتخابات شهرستان جیرفت در جریان بازدید از ستاد‌های انتخاباتی جیرفت، رعایت دستورالعمل های بهداشتی در عرصه انتخابات را یک ضرورت دانست و گفت: به منظور مقابله با کرونا در شعب اخذ رأی، تمهیدات لازم برای رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی اندیشیده شده است.

او افزود: ستاد‌های انتخاباتی باید همکاری و هماهنگی لازم را با فرمانداری و هیئت اجرایی شهرستان‌داشته باشند.

حسین سلامی، دادستان جیرفت  نیز حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد را نمایش عزت و اقتدار ایران اسلامی دانست و گفت: این شهرستان در عرصه‌های انتخابات گذشته دارای کارنامه درخشانی است که امید می‌رود با مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد، بار دیگر این مهم در استان تکرار شود.

او سلامت و امنیت انتخابات را در اولویت دانست و تاکید کرد: مسئولیت امنیت، حفاظت فیزیکی و انتظامات بر عهده ستاد اجرایی انتخابات است و هماهنگی و تعامل مسئولان انتخابات در شهرستان‌ امری مهم و ضروری است.

سلامی با بیان اینکه دشمنان دنبال ناامنی هستند؛ بیان کرد: بدین منظور تمهیدات لازم برای استمرار امنیت پایدار در شهر جیرفت اندیشیده شده است.

پس از پایان جلسه اعضای شورای پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی از ستاد‌های انتخاباتی کاندید‌اهای شورای شهرجیرفت بازدید و تذکرات لازم انتخاباتی را به آن‌ها ارائه دادند.

 انتهای پیام/ م 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار