شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی مردم را به حضور در انتخابات فراخواند

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اعلام فراخوانی مردم ولایتمدار و انقلابی این خطه را به حضور حداکثری در انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا فراخواند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، در بخشی از فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی آمده است: اهمیت انتخابات به حدی است که دشمنان قسم خورده ملت بزرگ ایران با تمامی قوا به وسط میدان آمده تا با القای یاس و دلسردی ملت را از حضور در پای صندوق‌ها را کم رنگ کند.


بیشتر بخوانید 


در این فراخوان تاکید شده است: اکنون ترس و وحشت همراه با نومیدی را در جبهه کفر که سراسیمه در پی تفرقه افکنی و تقابل بین نیرو‌های انقلاب برآمده و معضلات اقتصادی را حربه‌ای ساخته برای ضربه زدن به پیکره میهن عزیز و در راس آن جهان اسلام مشاهده می‌شود.

در بخش دیگری از این فراخوان آمده است: با حضور حماسه ساز در انتخابات ۲۸ خردادماه و با روی کارآمدن جوانان انقلابی بستر پیشرفت، تعالی، جهش علمی و اقتصادی در تمامی عرصه‌ها محقق می‌شود و شور، نشاط و امید بالنده بار دیگر در جای جای میهن اسلامی حکم فرما می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در این فراخوان ضمن تبریک دهه کرامت، از عموم مردم خداجو و همیشه در صحنه استان دعوت می‌کند تا با حضور هرچه پرشورتر خود در پای صندوق‌های رای، ضمن تجدید عهد با شهدا و مقام معظم رهبری برگ زرین دیگری را در دفتر افتخارات این خطه شهید پرور ثبت کرده و با رای خویش پایه‌های عزت، استقلال و عظمت ایران عزیز را مستحکم‌تر کنند.

در سیزدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر، روستا و عشایری در خراسان شمالی که همزمان ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود ۲۶ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی در بخش‌های مختلف برگزاری این رویداد مهم را بر عهده دارند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.