توزیع بیش از ۹۰ دستگاه کولرآبی به مددجویان زلزله‌زده گرمه و جاجرم

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از توزیع بیش از ۹۰ دستگاه کولرآبی بین مددجویان آسیب‌دیده از زلزله در شهرستان‌های گرمه و جاجرم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه اکنون ۹۰ خانوار مددجوی آسیب‌دیده از زلزله در چادر‌ها ساکن هستند، افزود: با توجه به فصل گرما این کولر‌ها با کمک خیران تهیه و امروز بین این مددجویان توزیع شد.

او ارزش کولر‌های آبی تهیه‌شده را ۱۱۰ میلیون تومان اعلام کرد و یادآور شد: ۵۰ دستگاه کولر به خانوار‌های مددجوی شهرستان جاجرم و ۴۰ دستگاه نیز به مددجویان شهرستان گرمه اهداشده است.


بیشتر بخوانید 


الهی راد همچنین به توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی بین خانوار‌های آسیب‌دیده این دو شهرستان اشاره کرد و افزود: این بسته‌ها نیز با کمک خیران تهیه‌شده و امروز بین نیازمندان توزیع شد.

او ارزش هر بسته‌های معیشتی را ۴۰۰ هزار تومان برشمرد و گفت: ۵۰۰ بسته به خانوار‌های زلزله‌زده گرمه و ۱۰۰ بسته نیز بین خانوار‌های شهرستان جاجرم توزیع‌شده است.


او گفت: پیش‌ازاین نیز ۸۱۰ بسته معیشتی شامل اقلام خوراکی به ارزش ۲۸۳ میلیون تومان و هفت هزار پرس غذای گرم نیز به ارزش ۱۸۷ میلیون تومان بین این خانوار‌ها توزیع‌شده است.

 

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.