فرماندار مهاباد گفت: خدمات سجلی در روز انتخابات در ثبت احوال شهرستان مهاباد ارائه می‌شود.

عارف خدرلو فرماندار مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: با هدف ایجاد امکانات لازم برای اخذ رأی افراد واجد شرایط و تضییع نشدن حق رأی افراد، تمام خدمات سجلی و کارت ملی در روز انتخابات در اداره ثبت احوال به متقاضیان ارائه می‌شود.

خدرلو افزود: شهروندانی که در روز‌های گذشته درخواست تعویض یا فقدان شناسنامه خارج از نوبت کرده باشند، می‌توانند در روز انتخابات برای دریافت مدارک خود به این اداره مراجعه کنند.

او با بیان اینکه برای شرکت در انتخابات، ارائه شناسنامه عکس‌دار به همراه کد ملی الزامی است، گفت:کارکنان اداره ثبت احوال در روز انتخابات برای ارائه خدمات به شهروندان در اداره حضور خواهند داشت.

فرماندار مهاباد با اشاره به اینکه متولدان ۲۸ خرداد ۱۳۸۲ و سال‌های قبل از آن می‌توانند در این دوره از انتخابات شرکت کنند، تصریح کرد: از همه واجدین شرایط برای شرکت در انتخابات می‌خواهیم، نسبت به آماده سازی مدارک شامل شناسنامه و کارت شناسائی ملی خود اقدام کنند.

خدرلو اضافه کرد: ۱۷۰ هزار و ۵۰۰ نفر در این شهرستان واجد شرایط رای دادن در انتخابات ۲۸ خرداد ماه جاری هستند که از این تعداد پنج هزار و ۷۴۱ رای اولی در شهرستان واجد شرایط شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا هستند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.