بسته خبری "صندوق سرنوشت" که در آستانه انتخابات در باشگاه خبرنگاران جوان تولید می‌شود آخرین اخبار انتخاباتی استان گلستان را روایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، در بسته خبری "صندوق سرنوشت" علاوه بر اخبار انتخاباتی، حرف‌ها و مطالبات مردم گلستان منعکس می‌شود.

در بسته امروز، پنجشنبه ۲۷ خرداد، چند خبر انتخاباتی استان را می‌خوانید.

دعوت علمای اهل سنت گلستان از مردم برای حضور پرشور در انتخابات

حاج آخوند میرابی یکی از علمای اهل سنت بندر ترکمن با دعوت از مردم برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رای گفت: برای ما وجود انقلاب اسلامی و داشتن حقوق اجتماعی همچون رای دادن نعمتی است که باید قدردان آن باشیم و به شکرانه این نعمت در انتخابات اگاهانه حاضر شویم.

دعوات فرمانده سپاه نینوا برای حضور در انتخابات

سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان هم در جمع علمای اهل تسنن و تشیع و همچنین مردم شهر کلاله گفت: انتخابات ۱۴۰۰، خطیر است و وظیفه تک تک ما هم وظیفه‌ای سنگین و بزرگ است که باید به درستی آن را به انجام برسانیم.

او افزود: می‌طلبد مردم شریف و مسلمان ایران اسلامی فردی شجاع، توانا، اصلح و شایسته را انتخاب کنند تا میدان دار شده و کشور را از مشکلات کنونی نجات دهد.

دعوت قشر جوان و ورزشکار گلستان از مردم استان برای حضور پرشور در انتخابات

جوانان و ورزشکاران با فعال کردن هشتگ مردم میدان در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده اند که همچون گذشته در انتخابات حضور خواهند یافت و سرنوشت خود را تعیین خواهند کرد.

جوانان و ورزشکاران گلستانی هشتگ‌های دیگری مانند "سرنوشت کشور، رای مطالبه حق و حقوق و شرکت در انتخابات وظیفه ملی " را هم فعال کرده اند.

اما انتخابات در گلستان چگونه برگزار می‌شود؟

مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت در گلستان گفت: انتخابات این دوره در استان به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود و فقط انتخابات شورا‌های شهر و روستا‌های شهرستان گرگان به صورت تمام الکترونیک است.

خانم کاویانی گفت: در انتخابات نیمه الکترونیک، فقط احراز هویت به شکل الکترونیکی انجام می‌شود، اما در انتخابات تمام الکترونیک، علاوه بر احراز هویت، صندوق رای هم الکترونیکی است.

در انتخابات نیمه الکترونیک، افراد پس از احراز هویت با تعرفه کاغذی به صندوق رای هدایت می‌شوند، اما برای انتخابات شورا‌ها در شهرستان گرگان، رای دهندگان کارت تعرفه الکترونیکی دریافت می‌کنند.

 

 

انتهای پیام/ق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.