استاندار کرمان درخصوص تدابیر اندیشیده شده برای اخذ رای از بیماران کرونایی در کرمان توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در ساعات پایانی باقیمانده به آغاز انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، استاندار کرمان با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار صبح امروز (۲۷ خرداد) از ستاد انتخابات شهرستان کرمان در محل فرمانداری و ۲ شعبه اخذ رای در شهر کرمان بازدید کرد.  

علی زینی وند، استاندار کرمان در حاشیه این بازدید ضمن بررسی میزان آمادگی شعب، آماده‌سازی صندوق‌های اخذ رای، دستگاه‌های احراز هویت و اقدامات صورت گرفته، به عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات خسته نباشید گفت.

او  به نظم حاکم بر شعب اخذ رای و ستاد انتخابات شهرستان اشاره داشت و اطمینان داد که با تدابیر دیده شده، انتخاباتی شفاف، سالم و امن و در تراز مردم استان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خواهیم داشت.

زینی وند همچنین به آماده‌سازی نهایی دستگاه‌های احراز هویت، اتمام آموزش‌های عوامل اجرایی، تمهیدات بهداشتی کرونایی، رصد کامل هیئت‌های نظارت و بازرسی از شعب اشاره و ابراز امیدواری کرد: با حضور پررنگ و پرشور مردم در انتخابات، ۲۸ خرداد ماه، این روز مهم و تاریخی با سرافرازی رقم زده شود.

استاندار کرمان در خصوص رای‌گیری از بیماران کرونایی گفت: در همه شهرستان‌ها، شعب سیار به تناسب نیازمندی پیش‌بینی شده وجود دارد و دانشگاه‌های علوم پزشکی اسامی بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها و منازل را اعلام کرده‌اند.

او  بیان کرد: تقاضا داریم مبتلایان به کرونا به هیچ‌وجه خودشان به شعب اخذ رای مراجعه نکنند و فقط کافی است که به مراکز بهداشت اطلاع داده تا رای آن‌ها در منازل اخذ شود.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار