سرهنگ پورامینایی گفت: در عملیات ماموران پایگاه امنیت عمومی شهرستان کرمان، یکی از اراذل و اوباش سابقه دار و مخل امنیت جامعه دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ مهدی پورامینایی، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی شکایت مردمی مبنی بر آزار و اذیت یکی از شهروندان به وسیله یکی از اراذل و اوباش سابقه دار و پخش فیلم این حادثه در فضای مجازی برای قدرت نمایی، بدون فوت وقت دستگیری متهم در دستور کار پلیس کرمان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پایگاه امنیت عمومی شهرستان کرمان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی موفق شدند، مشخصاتی از این متهم به دست آورند و او را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ پورامینایی در ادامه با بیان اینکه متهم سوابق متعددی از جمله نزاع و درگیری، اخلال در نظم عمومی، قدرت نمایی با سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت را در پرونده خود دارد، بیان کرد: نامبرده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

او با بیان اینکه جامعه جولانگاه اراذل و اوباش نخواهد بود، تصریح کرد: پلیس کرمان به هیچ وجه اجازه ایجاد ناامنی را به افراد شرور و خلافکار نخواهد داد و مطابق قانون قاطعانه با هنجارشکنان و برهم زنندگان امنیت جامعه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
67
۱۸:۰۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
دو روز دیگه آزاده فکر کردین چیکارش میکنن
آخرین اخبار