با بسته خبر‌های انتظامی امروز چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹، همراه سایت استانی باشگاه خبرنگاران جوان کرمان باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بسته اخبار انتظامی امروز چهارشنبه  ۱۶ مهر ۱۳۹۹ استان کرمان به شرح زیر است:

دستگیری ۵ شرور مسلح در رودبار جنوب

فرمانده انتظامی استان کرمان از برخورد مقتدرانه پلیس با اراذل و اوباش و دستگیری ۵ شرور مسلح طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان رودبار جنوب خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: با رصد و اشراف اطلاعاتی پلیس شهرستان رودبار جنوب در خصوص دستگیری عاملان ناامنی و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان، تردد و تحرکات ۵ نفر از افراد شرور مسلح این منطقه در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان رصد و مخفیگاه آنان شناسایی شد.

او افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته با تشکیل چند تیم از ماموران پلیس رودبار جنوب، عملیات دستگیری و برخورد قاطع با این افراد، برنامه ریزی و به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: ماموران با انجام عملیات غافلگیرانه و ورود به مخفیگاه آنان، این ۵ شرور را دستگیر و در بازرسی از محل اختفای آنان مقادیری سلاح و مهمات ممنوعه را کشف کردند.

او تصریح کرد: این افراد شرور، سوابقی از جمله سرقت مسلحانه احشام و خودرو، گروگانگیری، اخلال در نظم و امنیت عمومی، تیراندازی ایذایی و قدرت نمایی با سلاح در فضای مجازی و حقیقی را در کارنامه خود دارند.

سردار ناظری با اشاره به اینکه در بررسی‌های انجام شده، ۲ نفر از این افراد شرور سابقه قتل را نیز در پرونده خود دارند، گفت: اجازه نخواهیم داد چنین افرادی امنیت و آرامش عمومی را خدشه دار کنند و پلیس قاطعانه با آنان برخورد خواهد کرد.

کشف ۸۱۸ کیلوگرم مواد مخدر در استان کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در شبانه روز گذشته، ماموران نیروی انتظامی در سطح استان کرمان، طی ۵ عملیات، موفق به کشف  ۸۱۸ کیلوگرم تریاک شدند. 

 سردار عبدالرضا ناظری افزود در این رابطه، ۱۰ متهم دستگیر و ۹ دستگاه خودرو توقیف شد.

کشف ۲۰ تن پسته سرقتی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در انار

فرمانده انتظامی انار از کشف ۲۰ تن پسته سرقتی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال و دستگیری ۳ سارق در شهرستان انار خبر داد.

سرهنگ رضا خلیلی نژاد گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت پسته، هنگام انتقال آن‌ها از شهرستان کاشان به انار برای فرآوری محصول، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و آگاهی شهرستان انار با انجام کار فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ سارق شدند که با همکاری راننده کامیون حامل بار پسته، آن را به مسیر‌های فرعی انتقال و هر دفعه اقدام به تخلیه بخشی از بار پسته می‌کردند.

سرهنگ خلیلی نژاد بیان داشت: ماموران صبح امروز طی عملیاتی منسجم، ۳ سارق را هنگام سرقت پسته دستگیر و در این رابطه ۲ دستگاه کامیون را نیز متوقف کردند.

او گفت: سارقان در اظهارات خود به سرقت ۲۰ تن پسته از بار ۲۰ کامیون اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی انار با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش پسته های سرقتی را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: نیاز است مالکان، مشخصات کامل خودروی حامل پسته و آدرس دقیق رانندگان را یادداشت کرده و همچنین مقادیر پسته بارگیری و تخلیه شده را کنترل کنند تا از هرگونه سو استفاده احتمالی در این خصوص جلوگیری شود. 

دستگیری عامل شرارت و تیراندازی در کهنوج

فرمانده انتظامی کهنوج از دستگیری فردی که با شرارت و تیراندازی در حاشیه شهر، باعث رعب و وحشت شهروندان و اخلال در نظم و امنیت عمومی شده بود، خبر داد.

سرهنگ شاهپور بهرامی گفت: درپی وقوع چندین فقره تیر اندازی و مجروح شدن یکی از شهروندان در حاشیه شهر کهنوج، دستگیری عامل یا عاملان ناامنی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، عامل تیراندازی را شناسایی و در یک عملیات منسجم پلیسی او را در مخفیگاهش دستگیر و تعدادی سلاح و مهمات ممنوعه از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی کهنوج بیان داشت: از جمله سوابق این متهم، می توان به چندین مورد تیراندازی ایذایی در حاشیه شهر، اخاذی، سرقت‌های مسلحانه احشام و مغازه، راه بندی، ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم و امنیت عمومی برای شهروندان اشاره کرد.

او گفت: امنیت و آرامش عمومی، خط قرمز پلیس است و پلیس قاطعانه با اخلال گران نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار