شورای اطلاع رسانی و شورای هماهنگی استان کرمان از مردم دیار کریمان برای حضور پر شور در انتخابات ۲۸ خرداد۱۴۰۰ دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،شورای اطلاع رسانی استان کرمان وشورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان کرمان از مردم کرمان برای حضور پر شور در انتخابات ۲۸ خرداد۱۴۰۰ دعوت کردند.

《 بسم الله الرحمن الرحیم 》

انتخابات از مهمترین عرصه‌های تجلی و ظهور مردم‌سالاری دینی است و حضور مردم در پای صندوق‌های رای؛ حکایت از بزرگی و بالندگی یک ملت دارد. در بیش از چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ملت هوشیار و سرافراز این سرزمین کهن برای حفظ و پایداری آرمان‌های بلند نظام جمهوری اسلامی، حضور خود را پیوسته اثبات کرده است. بدون شک حضور مردم در صحنه یک اصل بوده است و پشتوانه اصلی نظام محسوب می‌شود.

از مردم شریف و آگاه استان کرمان دعوت می‌نماییم تا با حضور پرشور در کنار یکدیگر در شعب اخذ رای در ۲۸ خرداد۱۴۰۰ در انتخابات سرنوشت ساز و حساس ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا بار دیگر حماسه‌ای ماندگار را رقم زنند تا با سربلندی اسلام و اقتدار افزون‌تر نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه در عرصه بین المللی دشمنان را مایوس کنند.

همچنین با توجه به نقش تاثیر گذار و پر رنگ رسانه و اطلاع رسانی در انتخابات پیش رو از اصحاب رسانه و روابط عمومی‌ها می‌خواهیم از ظرفیت‌های فضای رسانه‌ای برای تبیین ارزش‌های اسلامی و نظام در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات استفاده نمایند.

ان شاالله به لطف الهی، مردم بصیر استان کرمان از همه قشرها، همه سلیقه‌ها، همه گرایش‌های سیاسی دوشادوش یکدیگر با حضور پرشور و حماسی در پای صندوق‌های رأی در پایتخت مقاومت و پشتیبانی از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، بار دیگر گوهر درخشانِ عزم و اراده‌ ملی را در برابر چشم جهانیان جلوه گر می‌سازند.

شورای اطلاع رسانی استان کرمان
شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان کرمان

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار