سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به اهمیت حضور گسترده در انتخابات گفت: حضور حداکثری در انتخابات، زمینه رفع مشکلات اقتصادی کشور را فراهم می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حسین گروسی سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند روز پنجشنبه گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات یک پشتیبانی قوی برای مسئولان به‌منظور رفع مشکلات کنونی به‌خصوص در حوزه تولید است و همین امر باعث می‌شود تا موانع حوزه صادرات، واردات، پشتیبانی و گمرک رفع و زمینه دستیابی به تولید، اصلاح امور و رونق اقتصادی فراهم شود.

او افزود: هم‌اکنون بانک‌داری، ‌گمرک و مجموعه اداری کشور با مشکلاتی همراه است که رفع این مشکلات و حمایت از تولید، اشتغال و اقتصاد به روی کار آمدن یک دولت با پشتیبانی و رای بالا نیاز دارد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروندگفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات امسال علاوه بر برخورداری از اهمیت فراوان برای نظام جمهوری اسلامی در حوزه بین‌الملل، در رونق حوزه‌های،‌ علمی،‌ اجتماعی، عمرانی و اقتصادی و همچنین رفع مشکلات کشور تاثیر دارد.

گروسی با اشاره به لزوم توجه مردم به انتخاب اصلح در انتخابات اظهار داشت: پاک‌دستی، پرهیز از اشرافی‌گری، مبارزه با فساد و اطاعت از رهبری، کشور را از مشکلات کنونی نجات می‌دهد.

او ایران را جزو کشورهای برتر دنیا در حوزه دفاعی دانست و گفت: مشکلات کنونی کشور نیازمند مدیریت جهادی است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند افزود: انقلاب اسلامی ایران از همان ابتدا با پرچم‌داری امام خمینی (ره) و با حضور مردم شکل گرفت و در صحنه‌های مختلف حضور آحاد جامعه و پشتیبانی آنان، نظام را برای همیشه در برابر دشمنان و توطئه‌های آنان بیمه کرد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت هفت صبح جمعه آغاز می شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.